Poland Convention Bureau POT stawia na content marketing
Od wielu lat rynek niemiecki należy do najważniejszych rynków generujących zagraniczny ruch turystyczny w Polsce. Z początkiem roku, w nawiązaniu do ubiegłorocznych warsztatów MICE by Melody, Zagraniczny Ośrodek POT w Berlinie podjął się współpracy z agencją marketingowa i komunikacyjna PeC-Kommunikation, która od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem MICE.
W ramach rocznej współpracy powstała dedykowana Polsce strona https://polen.miceboard.com/ przez którą będzie można dotrzeć do najważniejszych informacji i kontaktów branżowych w Polsce, tj. badań i raportów branżowych, case studies, prezentacji nowych produktów i miejsc, infografik, wywiadów z ekspertami czy katalogu Poland Online Site Inspection.
Dobry plan content marketingowy nie ogranicza się jedynie do pisania artykułów. Stara się natomiast uwzględniać różne rodzaje treści. Dzięki temu, nasza marka może komunikować się z klientami spędzającymi czas w różnych kanałach marketingu online. Wiadomości z NEWSROOMU będą zatem trafiać również do mediów społecznościowych prowadzonych przez PeC-Kommunikation pod marką MICEBoard.
Bill Gates w 1996 roku powiedział, że „content is king”, co nie mniej, nie więcej należy rozumieć jako inwestycję w wysokiej jakości kontent, który zatrzyma, zainteresuje obserwującego naszym profilem.
Wszystkich chętnych zachęcamy do dzielenia się ważnymi informacjami z Państwa działalności. Cała branża spotkań powinna podkreślać mocne argumenty za spotkaniami twarzą w twarz, opierając się na wyjątkowych zaletach wydarzeń na żywo i ograniczeniach wydarzeń online. Organizacja bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeń biznesowych i rozrywkowych jest możliwe z udziałem profesjonalnych organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i incentive travel, przewoźników oraz całej sieci usług powiązanych.
W NEWSROOMIE będą prezentowane artykuły w j. niemieckim, ale prosimy o przesyłanie informacji również w języku angielskim (wraz ze materiałem zdjęciowym, linkiem itd.).
Wiemy, iż stosowanie odpowiednich hasztagów to jedna z kluczowych metod pozyskiwania klientów - followersów. Aby zdobyć nowych obserwatorów, należy dobierać hasztagi adekwatne do publikowanych na profilu postów. Zachęcamy by używać hasztagi stosowane przez Poland Convention Bureau POT jako element kampanii promocyjnej na targach IBTM World 2021 pod hasłem #PolandWeAreMeetingAgain, jak również śledzenia i wspierania informacjami nowo otwartej strony na platformie społecznościowej Linkedin, poświeconej projketowi #DestinationPoland, który prowadzony jest od 2021 roku przy wsparciu PCB POT przez stowarzyszenie Site Poland (www.linkedin.com).
Na koniec zachęcamy do używania hasztagu #eventprofspl, gdyż każdy z nas może być ambasadorem swojej marki czy destynacji, a razem budujemy siłę polskiej branży spotkań.
Przygotowała: Aneta Książek