POLAND Convention Bureau – nowe odkrycie
W związku z oficjalnym rozpoczęciem kampanii promocyjnej Polski na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim „Promujmy Polskę Razem” z projektu 6.3, która ruszyła w dniu 7 czerwca swoje nowe logo i nazwę zaprezentowało POLAND Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Od czerwca 2011 promocję Polski jako destynacji biznesowej będziemy realizować pod nowym szyldem POLAND Convention Bureau (d. Convention Bureau of Poland POT). Nową nazwą chcemy podkreślić pierwszoplanowe znaczenie Polski w podejmowanych przez nas działaniach.
Promocję POLAND Convention Bureau rozpoczynamy równolegle z nową kampanią wizerunkowo-produktową zaplanowaną na lata 2011 i 2012, która realizowana jest w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, finansowanego ze środków unijnych. Nasz nowy wizerunek zaprezentujemy w międzynarodowych magazynach branżowych, poprzez filmy produktowe oraz specjalnie opracowane prezentacje multimedialne.
"Nowa nazwa, logo oraz cała kampania podczas której promujemy Polską jako atrakcyjne miejsce do organizacji spotkań i wydarzeń jest nowoczesne, ukazuje naszą otwartość i gościnność oraz fakt, że jesteśmy gotowi do profesjonalnej obsługi turystów biznesowych. Dodatkowo chcemy również wpłynąć na wyobraźnię. Polska. Move Your Imagination" – komentuje kierownik POLAND Convention Bureau POT Krzysztof Celuch.