Poland Convention Bureau intensyfikuje działania online
W czasie pandemii Covid-19 zdalne kanały kontaktu stały się podstawą w naszej codziennej komunikacji, dlatego też we współpracy z Zagranicznymi Ośrodkami POT prowadzimy zwiększone działania promocyjne on-line, skierowane do przedstawicieli branży spotkań, mające na celu potrzymanie popytu na Polskę oraz budowę zaufania wśród planistów spotkań i wydarzeń.
Polska Organizacja Turystyczna wraz z działającym w jej strukturach Poland Convention Bureau nie ustaje w działaniach poświęconych funkcjonowaniu w nowej rzeczywistości. Już w połowie roku, dzięki współpracy z miejskimi i regionalnymi Convention bureaux, zostały uruchomione dwa kluczowe projekty wspierające branżę spotkań: Poland Online Site Inspection i Obiekt Bezpieczny Higienicznie, który we wrześniu br. został rozbudowany również o autocertyfikację Bezpieczny Obiekt MICE dla obiektów konferencyjnych i kongresowych.
Ogromne znaczenie dla polskiej branży spotkań miała organizacja ósmej edycji Meetings Week Poland. Wydarzenie odbyło się w formule hybrydowej – jednocześnie w pięciu miastach Polski oraz w przestrzeni wirtualnego centrum konferencyjnego. Organizatorzy udowodnili, że zachowując wszystkie normy i zasady bezpieczeństwa #ZnowuSięSpotykamy.
Informacje o projektach i ważnych działaniach PCB POT są wysyłane na bieżąco do mediów branżowych. W ostatnim czasie materiały poświęcone Polsce ukazały się w wielu zagranicznych kanałach internetowych oraz portalach społecznościowych.
Poniżej udostępnione zostały przykłady kampanii internetowych prowadzonych w mediach branżowych w Belgii (HeadQuarters Magazine, Travel 360) oraz Holandii (M!CE & Business Travel), a także artykuły w mediach niemieckich (CIM Magazine), brytyjskich (CMW) oraz słoweńskich (Kongres Magazine). W miarę prowadzenia kolejnych działań lista będzie aktualizowana.
Równie ważna jak komunikacja międzynarodowa jest komunikacja prowadzona na rodzimym rynku. Chcąc zachęcić polską branżę do korzystania z istniejących projektów wsparcia, Poland Convention Bureau POT w ostatnich miesiącach podjęło współpracę z wiodącymi mediami branżowymi tj.: THINK MICE, Meeting Plananner, MICE Poland czy Event Katalog.
Równoczesnym wsparciem dla kampanii i okazją dla zaprezentowania nowych projektów są spotkania prowadzone w formie on-line, w którym uczestniczą przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej.
Efektem prowadzonych działań promocyjnych online jest między innymi 2600 unikalnych odsłon strony prezentującej katalog Poland Online Site Inspection.
https://www.miceboard.com/datingservice/44638/poland-convention-bureau/
https://www.miceboard.com/willkommen-zur-online-site-inspection-in-polen/
https://www.miceboard.com/sicherer-mice-treffpunkt-polen-dank-selbstzertifizierungs-programm/
https://travel360benelux.com/fr/polen-travel-be/le-catalogue-virtuel-polandonlinesiteinspection/
https://micetravel.nl/tag/online-site-inspection/
https://www.facebook.com/poland.travel.ru/posts/3125988600755501
https://linkedin.com/company/polandtravelus/?originalSubdomain=ec
https://kongres-magazine.eu/2020/05/poland-convention-bureau-presents-online-site-inspection/
https://www.c-mw.net/poland-convention-bureau-launches-new-self-certification-programme/
https://www.cimunity.com/en/news/technology/article/poland-launches-certification-for-mice-industry/
https://kongres-magazine.eu/2020/09/poland-launches-new-self-certification-programme-for-venues/