en
en
Kontakt

Podsumowanie spotkania kreatywnego w Fabryce Wody w Szczecinie

00-szczecin-convention-bureau-polandcvb-branza-mice-anna-rojek-aneta-ksiazek.jpg

Spotkanie odbyło się w nietypowym i inspirującym miejscu podkreślającym wodny charakter oferty Szczecina. Uczestnicy debatowali bowiem w kulistej sali konferencyjnej zawieszonej nad Atrium Fabryki Wody w Szczecinie. Spotkanie otworzyli zastępcy dyrektora Biura Prezydenta Miasta Szczecina Pani Agnieszka Gardocka i Pan Adam Morawski oraz Prezes Żeglugi Szczecińskiej Turystyka i Wydarzenia S. p. z o. o. Ireneusz Nowak.

00-szczecin-convention-bureau-polandcvb-branza-mice.jpg

W programie wydarzenia Szczecin Convention Bureau znalazły się między innymi prezentacja harmonogramu i założeń projektu. Metodologię planowanych badań zaprezentował dr Krzysztof Cieślikowski, który odpowiada między innymi za zbadanie postrzegania Szczecina jako destynacji turystyki biznesowej w tym projekcie.

00-fabryka-wody-szczecin-convention-bureau-polandcvb.jpg

457029522_1047883700364202_5386305798685632354_n.jpg

Niezwykle cenną prezentacją przedstawiła reprezentująca Polską Organizację Turystyczną Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau. Ukazała w niej między innymi rolę miejskich convention oraz działające w naszym kraju organizację tego typu.

Aneta Książek Poland Convention Bureau POt

To była wyjątkowa okazja, by zaprezentować działania Poland Convention Bureau i podzielić się naszym doświadczeniem w rozwijaniu branży spotkań i wydarzeń. Cieszy mnie, że po 25 latach w tej branży wciąż mam możliwość odkrywania nowych miejsc, spotykania fascynujących ludzi i wspierania inicjatyw takich jak Szczecin Convention Bureau. Liczymy na sukces kolejnych etapów w budowaniu strategii działania – powiedziała Aneta Książek.

Danymi z wstępnej analizy potencjału rynku spotkań podzielił się Hubert Gonera właściciel landbrand, który kieruje pracami w projekcie i prowadził spotkanie. Nie zabrakło przerw na networking i zwiedzanie obiektu.

456821396_1047883800364192_3822090099283846731_n.jpg

Najcenniejszym elementem spotkania było przekazanie przez prawie 50 uczestników reprezentujących przemysł spotkań ze Szczecina deklaracji chęci współpracy w projekcie. Szczecin pokazuje ogromny potencjał stolicy Pomorza Zachodniego w budowaniu konkurencyjnej oferty na arenie ogólnopolskiej.  

02-fabryka-wody.jpg

03-szczecin-convention-bureau-fabryka-wody.jpg

04-szczecin-convention-bureau-fabryka-wody-networking-branzy-mice.jpg

05-szczecin-convention-bureau-fabryka-wody-networking-branzy-projekt.jpg

Kolejnym wspólnym działaniem w projekcie Szczecin Convention Bureau jest badanie Fokusowe zaplanowane na 04 września w Szczecinie. Do tego czasu powinny być już zakończone prace analityczne.

Wideo relacja w wydarzenia znajduje się na Facebooku Szczecin Convention Bureau.

Projekt na zlecenie Żeglugi Szczecińskiej Turystyka i Wydarzenia realizuje agencja marketingu turystycznego landbrand.

Źródło: informacja prasowa

Do góry