Podsumowanie spotkania kreatywnego w Fabryce Wody w Szczecinie
22 sierpnia w Fabryce Wody w Szczecinie odbyły się inauguracyjne warsztaty, których ostatecznym celem jest opracowanie Koncepcji działania Szczecin Convention Bureau. Podczas spotkania Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau POT, zaprezentowała również przegląd rynku MICE oraz działania promocyjne Polskiej Organizacji Turystycznej w tym segmencie rynku turystycznego.
Spotkanie odbyło się w nietypowym i inspirującym miejscu podkreślającym wodny charakter oferty Szczecina. Uczestnicy debatowali bowiem w kulistej sali konferencyjnej zawieszonej nad Atrium Fabryki Wody w Szczecinie. Spotkanie otworzyli zastępcy dyrektora Biura Prezydenta Miasta Szczecina Pani Agnieszka Gardocka i Pan Adam Morawski oraz Prezes Żeglugi Szczecińskiej Turystyka i Wydarzenia S. p. z o. o. Ireneusz Nowak.
W programie wydarzenia Szczecin Convention Bureau znalazły się między innymi prezentacja harmonogramu i założeń projektu. Metodologię planowanych badań zaprezentował dr Krzysztof Cieślikowski, który odpowiada między innymi za zbadanie postrzegania Szczecina jako destynacji turystyki biznesowej w tym projekcie.
Niezwykle cenną prezentacją przedstawiła reprezentująca Polską Organizację Turystyczną Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau. Ukazała w niej między innymi rolę miejskich convention oraz działające w naszym kraju organizację tego typu.
To była wyjątkowa okazja, by zaprezentować działania Poland Convention Bureau i podzielić się naszym doświadczeniem w rozwijaniu branży spotkań i wydarzeń. Cieszy mnie, że po 25 latach w tej branży wciąż mam możliwość odkrywania nowych miejsc, spotykania fascynujących ludzi i wspierania inicjatyw takich jak Szczecin Convention Bureau. Liczymy na sukces kolejnych etapów w budowaniu strategii działania – powiedziała Aneta Książek.
Danymi z wstępnej analizy potencjału rynku spotkań podzielił się Hubert Gonera właściciel landbrand, który kieruje pracami w projekcie i prowadził spotkanie. Nie zabrakło przerw na networking i zwiedzanie obiektu.
Najcenniejszym elementem spotkania było przekazanie przez prawie 50 uczestników reprezentujących przemysł spotkań ze Szczecina deklaracji chęci współpracy w projekcie. Szczecin pokazuje ogromny potencjał stolicy Pomorza Zachodniego w budowaniu konkurencyjnej oferty na arenie ogólnopolskiej.
Kolejnym wspólnym działaniem w projekcie Szczecin Convention Bureau jest badanie Fokusowe zaplanowane na 04 września w Szczecinie. Do tego czasu powinny być już zakończone prace analityczne.
Wideo relacja w wydarzenia znajduje się na Facebooku Szczecin Convention Bureau.
Projekt na zlecenie Żeglugi Szczecińskiej Turystyka i Wydarzenia realizuje agencja marketingu turystycznego landbrand.
Źródło: informacja prasowa