Podsumowanie Meetings Week Poland 2015
W dniach 16-20 marca 2014 roku w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego odbyła się 3 edycja „Meetings Week Poland” – maratonu wydarzeń konferencyjnych promujących znaczenie przemysłu spotkań w Polsce.
Blisko tysiąc przedstawicieli branży spotkań uczestniczyło w konferencjach i warsztatach w ramach Meetings Week Poland.
Główne cele przedsięwzięcia to edukacja, promocja, integracja środowiska i budowanie dialogu pomiędzy różnymi sektorami rynku. Meetings Week Poland stanowiło platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestnicy omówili najistotniejsze z punktu widzenia rozwoju branży tematy oraz sformułowali wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby można było mówić o konkurencyjności w aspekcie międzynarodowym. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomii i wartości pod kątem realizacji celów biznesowych.
Przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie przez organizacje działające w tej branży: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice”, portal Meetingplanner.pl przy licznych wsparciu mediów branżowych.
Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki było partnerem strategicznym całego wydarzenia.