Nowy konkurs - MP Power Awards
Wydarzenie poza wyłonieniem profesjonalistów ma budować świadomość wartości narzędzi, takich jak m.in. event marketing czy incentive travel, wskazywać efektywności działań marketingowych i komunikacyjnych z tego zakresu. Termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu mija 1 listopada, a wydarzenie na którym ogłoszeni zostaną laureaci odbędzie się pod koniec listopada.
MP Power Projekt
Celem konkursu jest pokazanie wartości i efektywności działań z zakresu branży eventowej oraz jej promocja. W ocenie projektów będą brane pod uwagę zarówno kreacja wydarzenia, jak i jego produkcja, logistyka, sposób realizacji celów klienta/kampanii oraz skutek i efekty tych działań. Projekty mają udowodnić siłę przebicia, jaką dzięki zastosowaniu narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu uzyskuje klient i jego przekaz.
Jury konkursu na podstawie nadesłanych zgłoszeń najpierw wyłania nominacje, a następnie spośród nich wybiera laureatów, przyznając tytuł w następujących kategoriach:
- event – podkategorie: premiera produktu, promocja marki, event firmowy, kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu, pozostałe formy
- incentive – podkategorie: incentive travel, program lojalnościowy z wykorzystaniem incentive travel, program motywacyjny z wykorzystaniem incentive travel, zintegrowana kampania incentive marketing
- kongres
- aktywny outdoor
- catering
- oprawa multimedialna
- CSR w branży eventowej
MP Power 12
Jury konkursu na podstawie nominacji przedstawionych przez redakcję MeetingPlanner.pl wybiera osobistości najbardziej wyraziste pod kątem profesjonalizmu oraz działalności w branży w dwunastu kategoriach (obszarach):
- Meeting planner – agencja eventowe
- Meeting planner – agencja incentive travel
- Meeting planner – DMC
- Meeting planner – PCO
- Meeting planner korporacyjny – marketer
- Meeting planner korporacyjny – dział zakupów
- Meeting planner – stowarzyszenie
- Dostawca – venue
- Dostawca – multimedia
- Dostawca – catering
- Convention bureaux
- Open – osoby niezwiązane bezpośrednio z branżą eventową, ale działające na jej rzecz.