en
en
Kontakt

Nowy konkurs - MP Power Awards

MP_Power_AwardsPlatforma branży eventowej MeetingPlanner.pl ogłosiła MP Power Awards – konkurs na najlepsze projekty eventów oraz najbardziej wpływowe osobistości branży przemysłu spotkań.

Wydarzenie poza wyłonieniem profesjonalistów ma budować świadomość wartości narzędzi, takich jak m.in. event marketing czy incentive travel, wskazywać efektywności działań marketingowych i komunikacyjnych z tego zakresu. Termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu mija 1 listopada, a wydarzenie na którym ogłoszeni zostaną laureaci odbędzie się pod koniec listopada. 

MP Power Projekt

Celem konkursu jest pokazanie wartości i efektywności działań z zakresu branży eventowej oraz jej promocja. W ocenie projektów będą brane pod uwagę zarówno kreacja wydarzenia, jak i jego produkcja, logistyka, sposób realizacji celów klienta/kampanii oraz skutek i efekty tych działań. Projekty mają udowodnić siłę przebicia, jaką dzięki zastosowaniu narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu uzyskuje klient i jego przekaz.

Jury konkursu na podstawie nadesłanych zgłoszeń najpierw wyłania nominacje, a następnie spośród nich wybiera laureatów, przyznając tytuł w następujących kategoriach:

  • event – podkategorie:  premiera produktu, promocja marki, event firmowy, kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu, pozostałe formy
  • incentive – podkategorie: incentive travel, program lojalnościowy z wykorzystaniem incentive travel, program motywacyjny z wykorzystaniem incentive travel, zintegrowana kampania incentive marketing
  • kongres
  • aktywny outdoor
  • catering
  • oprawa multimedialna
  • CSR w branży eventowej

 MP Power 12

Jury konkursu na podstawie nominacji przedstawionych przez redakcję MeetingPlanner.pl wybiera osobistości najbardziej wyraziste pod kątem profesjonalizmu oraz działalności w branży w dwunastu kategoriach (obszarach):

  • Meeting planner – agencja eventowe
  • Meeting planner – agencja incentive travel
  • Meeting planner – DMC
  • Meeting planner – PCO
  • Meeting planner korporacyjny – marketer
  • Meeting planner korporacyjny – dział zakupów
  • Meeting planner – stowarzyszenie
  • Dostawca – venue
  • Dostawca – multimedia
  • Dostawca – catering
  • Convention bureaux
  • Open – osoby niezwiązane bezpośrednio z branżą eventową, ale działające na jej rzecz.

 

Do góry