Nowe odkrycie przemysłu spotkań
W ramach działań promocyjnych realizowanych na europejskich oraz azjatyckich rynkach powstały cztery nowe reklamy, które wykorzystywane będą zarówno w kampanii prasowej, internetowej,
jak i w innych działaniach marketingowych i PR’owych. Reklamy PCB POT promujące poszczególne miasta i produkty przemysłu spotkań powstały w ramach kampanii prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną jako jeden z jej istotnych elementów.
W czerwcu br. kampania promująca polski przemysł spotkań realizowana w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" została rozszerzona na nowe kraje: Irlandię, Włochy, Hiszpanię. Projekt realizowany jest ze środków unijnych i potrwa do końca 2014 r. W tym samym czasie trwać będzie kampania na azjatyckich rynkach: Chiny, Indie i Japonia. Wszystkim działaniom realizowanym w ramach kampanii towarzyszy hasło: Polska – Come and find your story.
Obecnie kontynuowane są działania z wykorzystaniem najbardziej efektywnych narzędzi, które sprawdziły się na poszczególnych rynkach oraz znakomicie spełniły swoją rolę wśród docelowych grup organizatorów spotkań i wydarzeń. Realizowana przez PCB POT multimedialna kampania wizerunkowo produktowa odnosi się do idei rekomendacji, która jak wynika z badań, pozostaje podstawowym źródłem przekazywania informacji.
„Wykorzystaliśmy do naszej kampanii bajkowe motywy, które są nawiązaniem do archetypów i symboli oraz odgrywają rolę w kształtowaniu wyobrażeń o nas samych i naszym życiu. Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróży do Polski - kraju, w którym jest wszystko możliwe, bo wszystko co ją tworzyło i tworzy jest unikatowe i inspirujące. Każdy region to inna opowieść, legenda i możliwości" – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.