en
en
Kontakt

Nominuj Ambasadora – przedłużamy termin zgłaszania kandydatów

NominujAKP_1170.jpg

Tytuł Ambasadora Kongresów Polskich to wyróżnienie dla osób, które aktywnie promują Polskę, jako miejsce organizacji spotkań i konferencji poprzez aktywną działalność w międzynarodowych stowarzyszeniach. Z kolei nagroda Mecenasa Kongresów Polskich jest formą uhonorowania i docenienia instytucji, które w szczególny sposób były zaangażowane we wspieranie organizacji konferencji i kongresów.

Kandydatury można zgłaszać do 31 maja 2021 roku w ankiecie na stronie akp2021.syskonf.pl, do czego gorąco zachęcamy.

Zgodnie z Regulaminem Programu AKP prawo zgłaszania kandydatur do tytułu honorowego Ambasador Kongresów Polskich lub Mecenasa Kongresów Polskich mają jednostki organizacyjne Polskiej Akademii Nauk, uczelnie i szkoły wyższe, stowarzyszenia i organizacje naukowe, instytucje kulturalne, organizacje gospodarcze, pozarządowe i samorządowe, Polska Organizacja Turystyczna, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, członkowie Kapituły, miejskie/regionalne Convention Bureau, a także osoby wcześniej uhonorowane tytułem Ambasadora Kongresów Polskich.

Program Ambasadorów Kongresów Polskich jest realizowany wspólnie przez Polską Organizację Turystyczną oraz organizację pozarządową – Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce i wspierany regionalnie w ramach działań lokalnych Klubów Ambasadora. Od 1998 roku służy on promowaniu Polski, jako miejsca organizacji międzynarodowych kongresów i konferencji. Obsługę organizacyjną Programu Ambasadorów Kongresów Polskich oraz związanych z nią świadczeń prowadzi Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, wspierana przez Kapitułę Programu AKP, obejmującą grupę wybitnych osobistości z polskiego świata nauki, gospodarki i kultury. Co roku ze zgłoszonych kandydatur Kapituła Programu AKP nominuje maksymalnie 20 nowych Ambasadorów i 3 Mecenasów.

Tegorocznych wyróżnionych poznamy podczas uroczystej gali, która planowana jest późną jesienią w Gdyni.

Do góry