Nominowane obiekty do nagrody MP Power Awards®
Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, oceniało m.in. dopasowanie do aktualnych potrzeb rynku i odpowiedz na realia „Covid”, przygotowanie do obsługi sprzedażowej w warunkach lockdownu, politykę komunikacyjną i rozwiązania skierowane do branży spotkań.
Nominacje w kategorii transformacja:
- DoubleTree by Hilton Łódź
- ICE Kraków
- Lubelskie Centrum Konferencyjne
Wśród zgłoszeń w kategorii transformacja oceniano: zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe oraz innowacyjnych związanych z zabezpieczeniem przed Covid, politykę współpracy w kryzysie czy rozwiązania skierowane do branży spotkań w przypadku bezpieczeństwa.
Nominacje w kategorii studio online:
- Digital Knowledge Village
- Studio Online CMA ICE Kraków
- Studio Sofitel Victoria & Visau
Wśród zgłoszeń w kategorii studio online oceniano: jakość technologii zastosowanej w studiu, dostępność cenową dla różnych typów wydarzeń, elastyczność oferowanych rozwiązań w zależności od zapotrzebowania klientów, prostotę realizacji, wsparcie techniczne organizatora, dodatkowe przestrzenie i organizację studia, czy portfolio i profesjonalizm.
Nominacje w kategorii premiera:
- Centrum Konferencyjne ADN
- Crowne Plaza Warsaw – The Hub
- Cukrownia Żnin
Wśród zgłoszeń w kategorii premiera oceniano: unikatowość w stosunku do obecnej oferty rynkowej, innowacyjność, zastosowane rozwiązania: architektura i design, dostosowanie oferty obiektów do aktualnych potrzeb i trendów oraz dostosowanie zastosowanych rozwiązań do potrzeb organizatorów wydarzeń czy pobytów biznesowych.
Nominacje w kategorii bezpieczny obiekt:
- Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny
- Hotel Arłamów
- Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
Wśród zgłoszeń w kategorii bezpieczny obiekt oceniano szeroko pojęte przystosowanie obiektów do świadczenia usług zgodnie z wytycznymi GIS i MR w czasie pandemii.
Wyłonienie nominowanych oparte było o audyt TestCall przeprowadzony przez firmę Z–Factor (partnera MP Power Awards). W ramach badania została przeprowadzona m.in. analiza procesu sprzedażowego oraz funkcjonalność strony internetowej obiektów i ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.
Źródło: meetingplanner.pl