en
en
Kontakt

Nominowane obiekty do nagrody MP Power Awards®

MP Power 2020.jfif

Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, oceniało m.in. dopasowanie do aktualnych potrzeb rynku i odpowiedz na realia „Covid”, przygotowanie do obsługi sprzedażowej w warunkach lockdownu, politykę komunikacyjną i rozwiązania skierowane do branży spotkań.

Nominacje w kategorii transformacja:

  1. DoubleTree by Hilton Łódź
  2. ICE Kraków
  3. Lubelskie Centrum Konferencyjne

Wśród zgłoszeń w kategorii transformacja oceniano: zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe oraz innowacyjnych związanych z zabezpieczeniem przed Covid, politykę współpracy w kryzysie czy rozwiązania skierowane do branży spotkań w przypadku bezpieczeństwa.

Nominacje w kategorii studio online:

  1. Digital Knowledge Village
  2. Studio Online CMA ICE Kraków
  3. Studio Sofitel Victoria & Visau

Wśród zgłoszeń w kategorii studio online oceniano: jakość technologii zastosowanej w studiu, dostępność cenową dla różnych typów wydarzeń, elastyczność oferowanych rozwiązań w zależności od zapotrzebowania klientów, prostotę realizacji, wsparcie techniczne organizatora, dodatkowe przestrzenie i organizację studia, czy portfolio i profesjonalizm.

Nominacje w kategorii premiera:

  1. Centrum Konferencyjne ADN
  2. Crowne Plaza Warsaw – The Hub
  3. Cukrownia Żnin

Wśród zgłoszeń w kategorii premiera oceniano: unikatowość w stosunku do obecnej oferty rynkowej, innowacyjność, zastosowane rozwiązania: architektura i design, dostosowanie oferty obiektów do aktualnych potrzeb i trendów oraz dostosowanie zastosowanych rozwiązań do potrzeb organizatorów wydarzeń czy pobytów biznesowych.

Nominacje w kategorii bezpieczny obiekt:

  1. Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny
  2. Hotel Arłamów
  3. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach

Wśród zgłoszeń w kategorii bezpieczny obiekt oceniano szeroko pojęte przystosowanie obiektów do świadczenia usług zgodnie z wytycznymi GIS i MR w czasie pandemii.

Wyłonienie nominowanych oparte było o audyt TestCall przeprowadzony przez firmę Z–Factor (partnera MP Power Awards). W ramach badania została przeprowadzona m.in. analiza procesu sprzedażowego oraz funkcjonalność strony internetowej obiektów i ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.

Źródło: meetingplanner.pl

Do góry