MP Fast Date® - Destinations Day
18 czerwca w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbyła się druga edycja MP Fast Date® - Destinations Day.
Destination Day to specjalna edycja warsztatów MP Fast Date®, poświęcona kompleksowej prezentacji potencjału destynacji pod kątem organizacji wydarzeń oraz związanym z tym budowaniem relacji pomiędzy przedstawicielami convention bureaux, wydziałów promocji i turystki jednostek samorządowych, a przedstawicielami biznesu.
Spotkanie tradycyjnie miało formułę opartą na 15-minutowych, indywidualnych rozmowach pomiędzy przedstawicielami convention bureaux, organizacji turystycznych, wydziałów promocji i turystki jednostek samorządowych (odpowiadających za promocję destynacji pod kątem turystyki biznesowej) i przedstawicielami obiektów, a planistami spotkań i organizatorami wydarzeń. Tę drugą grupę reprezentowali przedstawiciele agencji eventowych, PCO, DMC a także klienci korporacyjni
i stowarzyszeniowi.
W części edukacyjno – szkoleniowej, Aneta Książek, reprezentująca PCB POT, mówiła o stanie przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce na 2017 rok, na podstawie wyników badań zebranych do przygotowania raportu Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2018. Raport, corocznie przygotowywany przez PCB POT, już na przełomie czerwca i lipca będzie dostępny na stronie internetowej POT.
Kolejne poruszone tematy dotyczyły: platformy Kraków Network (Paula Fanderowska, Krakowskie Biuro Festiwalowe ICE Kraków), Power of 4 (Michal Zalewski, ICE Kraków) oraz wpływu spotkań – jak go mierzyć? (Krzysztof Celuch, Celuch Consulting). Ważnym elementem wydarzenia była również dyskusja panelowa o współpracy, wizerunku i pozycji wydarzeń (Joanna Chwastek-Pluta, Paula Fanderowska, Anna Jedrocha, Julien Hallier, Krzysztof Paradowski).
Obok Poland Convention Bureau w wydarzeniu wzięły udział: Bydgoszcz CB, Kraków CB, Lubelskie CB i CB Wrocław.
Wydarzenie MP Fast Date® - Destinations Day zostało objęte patronatem Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.
[fot. Bartko Dębkowski Kreatyw Media]