en
en
Kontakt

Meetings Week Poland 2017

mH52nFSbXFSY36OlaFdmmwp2017 logo

Już po raz piąty stowarzyszenia i podmioty działające na rzecz rozwoju polskiego rynku eventowego organizują Meetings Week Poland (MWP).

Tydzień, podczas którego odbędą się spotkania dotyczące każdego segmentu branży, ma realizować przede wszystkim cele edukacyjne, ale także zaprezentować skalę branży. Po raz pierwszy zostaną ogłoszone wyniki badania Poland Meetings Impact, które przedstawi wartość ekonomiczną przemysłu spotkań w Polsce.

Jubileuszowa edycja Meetings Week Poland ( 20 – 24 marca 2017 r.) jest kontynuacją idei wydarzenia, skierowanego do reprezentantów przemysłu spotkań (branży eventowej), klientów korzystających z narzędzi w postaci różnego rodzaju spotkań do realizacji swoich celów, mediów i wszystkich zainteresowanych tematyką m.in. event marketingu, event managementu, marketingu miejsc, motywacji, transferu wiedzy. Celem MWP jest także promocja i profesjonalizacja przemysłu spotkań.

 mH52nFSbXFSY36OlaFdmn73a4561 mH52nFSbXFSY36OlaFdmforum hoteli i zleceniodawcow skkp panel anna nowakowska krzysztof kaluzny

 Ponad podziałami

Pomysł tygodnia spotkań polega na połączeniu w ciągu kilku dni cyklu konferencji, szkoleń, warsztatów, które prezentują wyspecjalizowaną wiedzę w danym segmencie branży, a finałowym wydarzeniem jest gala wręczenia nagród branżowych. Wśród współorganizatorów MWP są MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Patronem honorowym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki. 

mH52nFSbXFSY36OlaFdmsbe 4 mH52nFSbXFSY36OlaFdmimg 907

 Co w programie?

Pierwszy dzień tradycyjnie poświęcony będzie promocji Polski jak destynacji biznesowej, współpracy biznesu i instytucji publicznych oraz ekonomicznemu wymiarowi przemysłu spotkań. W programie Poland Meetings Destination (organizator The Warsaw Voice) zaplanowany jest udział m.in. przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, lokalnych convention bureaux, środowisk samorządowych i akademickich. Podczas tego spotkania ogłoszone zostaną także rezultaty badania Poland Meetings Impact. Jest to pierwszy w Polsce, a siódmy na świecie projekt, którego celem jest oszacowanie wartości ekonomicznej przemysłu spotkań. – To, że przemysł spotkań w Polsce jest niedocenionym sektorem, wynika głównie z niewiedzy, jak ważną i perspektywiczną jest dziedziną. Branża ta bardzo mocno się rozwinęła, coraz większe są inwestycje w infrastrukturę oraz efekty tych inwestycji, organizatorzy wydarzeń prezentują poziom doceniany na międzynarodowym rynku. Na kilku świadomych swojej wartości i rozwiniętych rynkach zbadano ekonomiczny wpływ organizacji spotkań. Patrząc na te doświadczenia, jesteśmy pewni, że podjęcie takiego zadania, to ważny krok dla rozwoju branży – mówi dr Krzysztof Celuch, kierownik projektu Poland Meetings Impact.

Stowarzyszenia Branży Eventowej zorganizuje swój dzień w myśl hasła „Nie tylko event jest wyzwaniem”. Chce sprowokować do dyskusji o tym, co wiąże się z organizacją wydarzeń oraz przeprowadzić test poziomu stresu w branży, gdyż według Forbesa event manager zajmują piąte miejsce w dziesiątce najbardziej stresogennych zawodów świata.

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland (Society for Incentive Travel Excellence) są gospodarzami konferencji Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym. Trenerzy – praktycy biznesu i mówcy motywacyjni wraz z uczestnikami będą szukać odpowiedzi na pytania: jak rozwijać biznes w branży MICE, dlaczego firmy, które mają strategię zyskują więcej, jak zarządzać relacjami i zmian.

mH52nFSbXFSY36OlaFdmflf 2 mH52nFSbXFSY36OlaFdmpmd03 2016 nr 5

Program Meetings Week Poland 2017 w skrócie:

www.meetingsweek.pl

 

Do góry