en
en
Kontakt

Meetings Week Poland 2013 wspierane przez PCB

Tydzień, podczas którego zostaną zorganizowane konferencje, szkolenia i eventy ma realizować przede wszystkim cele edukacyjne, ale będzie także okazją do networkingu, rozmów o branży, jej promocji i współpracy z innymi sektorami.

Idea tygodnia spotkań to połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań, oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B.

 

 

W ramach Meetings Week Poland 2013, odbędą się:

  • Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (19 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
  • EventCamp „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (20-21 marca, organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji)
  • Wieczór stowarzyszeń (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce” (21 marca, organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
  • Ogólnopolskie spotkanie Convention Bureaux (21 marca, organizator Poland Convention Bureau, spotkanie zamknięte)
  • MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (22 marca, organizator MPI Poland)
  • Konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum (22 marca, organizatorzy MPI Poland, IMEX, MCI, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji).

Więcej informacji www.mpiweb.pl

 

Program_MW_2013_final

Do góry