Meetings Week Poland 2013 wspierane przez PCB
Tydzień, podczas którego zostaną zorganizowane konferencje, szkolenia i eventy ma realizować przede wszystkim cele edukacyjne, ale będzie także okazją do networkingu, rozmów o branży, jej promocji i współpracy z innymi sektorami.
Idea tygodnia spotkań to połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań, oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B.
W ramach Meetings Week Poland 2013, odbędą się:
- Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (19 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
- EventCamp „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (20-21 marca, organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji)
- Wieczór stowarzyszeń (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce” (21 marca, organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
- Ogólnopolskie spotkanie Convention Bureaux (21 marca, organizator Poland Convention Bureau, spotkanie zamknięte)
- MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (22 marca, organizator MPI Poland)
- Konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum (22 marca, organizatorzy MPI Poland, IMEX, MCI, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji).
Więcej informacji www.mpiweb.pl