en
en
Kontakt

Mazowiecki system rekomendacji dla Profesjonalnych Organizatorów Spotkań (PCO)

mazovia-convention-bureau-PCO.jpg

Program rekomendacji, stworzony z myślą o Profesjonalnych Organizatorach Spotkań (PCO - Professional Congress Organisers), skierowany jest do firm specjalizujących się w planowaniu i organizacji kongresów, konferencji oraz innych wydarzeń biznesowych na obszarze województwa mazowieckiego. Mazovia Convention Bureau przyznaje rekomendacje podmiotom gospodarczym, które wykazują się doświadczeniem organizacyjnym, świadczeniem wysokiej jakości usług, posiadają niezbędną infrastrukturę techniczną oraz zespół pracowników przeszkolonych w organizacji kongresów, konferencji i innych wydarzeń biznesowych na Mazowszu.

Aby otrzymać tytuł Rekomendowanego PCO Mazovia Convention Bureau, aplikujące podmioty muszą spełnić następujące kryteria:

  • Działalność na terenie województwa mazowieckiego,
  • Aktualny wpis do rejestru Marszałka Województwa Mazowieckiego lub jego odpis potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie organizacji kongresów i konferencji,

  • Wypełnienie wniosku o rekomendację,

  • Przedstawienie wykazu pięciu zorganizowanych wydarzeń w formie stacjonarnej na terenie województwa mazowieckiego (z wyjątkiem Warszawy), w tym co najmniej jednego wydarzenia dla co najmniej 250 uczestników oraz czterech wydarzeń dla co najmniej 100 uczestników,

  • Przedstawienie referencji od minimum trzech zleceniodawców, potwierdzających profesjonalizm w organizacji wydarzeń,

  • Przedstawienie oferty firmy w formie prezentacji multimedialnej lub pliku PDF.

Szczegółowe informacje na temat warunków rekomendacji, wnioski do wypełnienia można znaleźć na stronie Mazovia Convention Bureau lub bezpośrednio od przedstawiciela biura Macieja Firsta m.first@mrot.pl.

Do góry