en
en
Kontakt

Laboratorium Twórców z Rafałem Szymańskim na Meetings Week Poland 2023 w Warszawie

Konferencja-Meetings-Week-Poland- 2023-Tugether-polska-organizacja-turystyczna-social-selling-linkedin-rafal-szymanski.jpg

Temat: Social Selling na LinkedIn

Jeśli nadal LinkedIn kojarzy Wam się tylko z miejscem do szukania pracy to przeoczyliście moment, w którym został on kupiony przez Microsoft a jego rola obecnie skupia się na narzędziach do sprzedaży B2B jak LinkedIn Sales Navigator. Rafał Szymański uznany ekspert w marketingu B2B (z doświadczeniem w turystyce) zaprezentuje uczestnikom jak wygląda współczesny proces sprzedaży usług B2B z użyciem mediów społecznościowych czyli Social Selling.

E-marketing odgrywa kluczową rolę w promocji i budowaniu wizerunku firm eventowych, hoteli, podmiotów z branży MICE oraz destynacji. Wśród narzędzi e-marketingowych, LinkedIn jest szczególnie ważną platformą dla profesjonalistów i przedsiębiorstw, oferując szeroki zakres możliwości w zakresie budowania wizerunku i działań Social Selling. Dla branży eventowej, która ściśle współpracuje z klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami, LinkedIn jest nieocenionym narzędziem do budowania sieci kontaktów i zwiększania widoczności w branży. LinkedIn oferuje również narzędzia do tworzenia i promowania treści. Publikowanie wartościowych artykułów, wpisów i materiałów wideo może przyciągnąć uwagę odbiorców, budując wizerunek eksperta w danej dziedzinie. Regularna aktywność na platformie, takie jak udział w dyskusjach grupowych, komentowanie wpisów i udostępnianie wartościowych treści, pozwala na budowanie relacji z innymi profesjonalistami i potencjalnymi klientami.

Ważnym aspektem LinkedIn jest również Social Selling, czyli wykorzystywanie platformy do generowania leadów i sprzedaży. Przez aktywne uczestnictwo w grupach tematycznych, identyfikowanie potencjalnych klientów i nawiązywanie z nimi relacji, można skutecznie promować swoje usługi i pozyskiwać nowe zlecenia. Ważne jest jednak, aby Social Selling na LinkedIn był subtelny i oparty na wartościach, skupiając się na nawiązywaniu autentycznych kontaktów i oferowaniu wartościowych informacji, zamiast agresywnej sprzedaży.

O tym wszystkim dowiedzą się uczestnicy pierwszego dnia Meetings Week Poland podczas sesji Laboratorium Twórców 12 czerwca 2023, godzina 11:15 – 12:15,  BLOK 1: Przemysł spotkań i wydarzeń – dlaczego warto działać razem? Miejsce: Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawniej ul. 17 Stycznia) 02-148 Warszawa

Rafal-szymanski-linkedin-social-selling-polandcvb-mwp2023.jpg

Ekspert LinkedIn – Rafał Szymański

Rafał Szymański w biznesie funkcjonuje od 1996 roku. Pracował dla międzynarodowych agencji reklamowych, projektował pierwsze w Polsce strony internetowe i sklepy. Od 2003 przeszedł na strone korporacji i przeprowadził setki wdrożeń i kampanii digital marketingu, eCommerce czy Social Selling B2B, pracując dla największych światowych korporacji, takich jak Roche, Sanofi, Neckermann, Philips czy 3M. Potrafi to doświadczenie przełożyć na działania dla klientów, tak aby przyniosły wymierne rezultaty biznesowe.

Jest przede wszystkim praktykiem i korzysta z własnego doświadczenia. Biegle posługuje się systemem reklamowym LinkedIn oraz programem do sprzedaży B2B jakim jest LinkedIn Sales Navigator. Dodatkowo może programować i dopisać brakujące funkcjonalności, tak powstało autorskie oprogramowanie do skalowania i automatyzacji działań na LinkedIn.

W poprzednich latach Rafał Szymański występował na kilkudziesięciu konferencjach i wydarzeniach, w tym na TEDx Warsaw, I Love Marketing, LinkedIn Local, zdobywając uznanie uczestników tych wydarzeń. Rafał Szymański na LinkedIn.

Na konfencję Meetings Week Poland zaprasza Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau - Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.

Projekt Laboratorium Twórców

28 lutego 2023 r. w Warszawie zainaugurowano projekt Laboratorium Twórców. To nowy projekt edukacyjny Poland Convention Bureau dla przedstawicieli przemysłu spotkań. Celem projektu  jest profesjonalizacja polskiego przemysłu spotkań i tworzenie atrakcyjnej treści dla odbiorców, szczególnie na rynki zagraniczne, dotyczących Polski jako wysoce atrakcyjnego miejsca na organizację wydarzeń. Nazwa projektu odnosi się do kreatywnej przestrzeni, która zapewni zasoby, narzędzia i wsparcie dla osób lub zespołów do tworzenia różnych rodzajów treści, takich jak filmy, obrazy, muzyka, teksty, grafiki lub inne formy mediów cyfrowych. Poland Convention Bureau planuje ułatwienie procesu tworzenia treści, zapewniając dostęp do specjalistycznej wiedzy. W planach jest wsparcie twórców i osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową, które produkują wysokiej jakości treści.Projekt oparty jest o trzy elementy:

W ramach programu warsztatów i szkoleń, zaplanowano zróżnicowaną tematykę. Część zajęć jest poświęcona na teoretyczne i praktyczne omówienie kluczowych kwestii z dziedziny e-marketingu, natomiast inne będą skupiać się na szczegółowym przedstawieniu wybranych platform i narzędzi. Uczestnicy tych warsztatów i szkoleń będą mieli możliwość zdobycia szerokiej wiedzy i umiejętności w zakresie e-marketingu, które będą miały bezpośrednie zastosowanie w codziennej pracy. Z jednej strony, będą mogli zdobyć wiedzę teoretyczną na temat nowych trendów w e-marketingu, z drugiej zaś strony, będą mieli okazję praktycznie zastosować poznane narzędzia i platformy. Pierwsze szkolenie i warsztaty z digital marketingu odbyły się 28 lutego 2023 roku w Warszawie i były poprowadzone przez Panią Dagmarę Plata-Alf.

laboratorium-tworcow-poland-convention-bureau-eventprofslab-poziom.png

Poza szkoleniami i warsztatami pomysłodawcy Laboratorium Twórców prowadzą  indywidualne konsultacje z zakresu e-marketingu oraz dedykowaną grupę na LinkedIn, w której podawane są inspiracje i istnieje możliwość prowadzenia rozmów na temat najbardziej efektywnych form promocji w obszarze e-marketingu.

#PolandCVB #eventprofsLab #eventprofspl #meetingsweek23

Do góry