en
en
Kontakt

Laboratorium Twórców w Lublinie 2024 - zapowiedź

2024-laboratorium-tworcow-lublin-lubelskie-convention-bureau-adam-mikolajczyk-jaroslaw-marciuk.png

We wtorek 25 czerwca w IBB Grand Hotel w Lublinie Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) i Lubelskie Convention Bureau organizują spotkanie dla pracowników branży MICE z województwa lubelskiego. Wydarzenie zostało podzielone na dwie części:

Na początek warsztaty z wykorzystania w marketingu turystycznym AI poprowadzi Adam Mikołajczyk – Prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, mający 20 lat doświadczenia w obszarze marketingu i brandingu miejsc. Prowadził serię prezentacji o możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w obszarze turystyki dla uczestników 10 konferencji „Współpraca-Innowacje-Turystyka. Przeprowadził, najprawdopodobniej pierwsze w Polsce, szkolenie nt. „Wykorzystania AI w promocji zrównoważonych destynacji turystycznych” dla uczestników projektu European Destinations of Excellence (2023 r.).

W drugiej części podczas wyjazdowej sesji Laboratorium Twórców o Digital Marketingu w Turystyce – Marketingu Miejsc i Przemyśle Spotkań opowie Jarosław Marciuk – Główny Specjalista ds. Marketingu Internetowego w Poland Convention Bureau, działającego przy Polskiej Organizacji Turystycznej. Ma on ponad 20 lat międzynarodowego doświadczenia w turystyce, marketingu i sprzedaży. Został uznany za jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży wydarzeń przez Eventex (2021), członek jury Eventex Awards (2012, 2024, 2025), znalazł się w gronie Top 30 influencerów na LinkedIn w branży MICE według Kongres Magazine (2022).  

Program szkolenia Laboratorium Twórców:

  1. Na początek trochę statystyk i liczb o internecie
  2. Które media społecznościowe wybrać
  3. Idealna strona internetowa
  4. Sztuczna inteligencja w marketingu miejsc
  5. AI w pracy w marketingu
  6. Social Media Story - Poland Convention Bureau analiza przypadku
  7. B2B MICE Influencer Marketing
  8. E - marketing na targach turystycznych – IMEX Frankfurt i IBTM Barcelona analiza przypadku
  9. Twórca treści i jego narzędzia


Sztuczna inteligencja w marketingu cyfrowym nie tylko podnosi efektywność i skuteczność działań, ale także stwarza nowe możliwości interakcji z klientami, co w rezultacie przynosi lepsze rezultaty biznesowe. To wydarzenie będzie z pewnością bardzo interesujące! Dodatkowe informacje na temat szkolenia można uzyskać od LROT https://www.lrot.pl/

#PolandCVB #Lubelskie #EventprofsLAB #Lublin #EventprofsPL

lubelskie-convention-bureau.jpg

Do góry