Laboratorium Twórców w Lublinie 2024 - zapowiedź
We wtorek 25 czerwca w IBB Grand Hotel w Lublinie Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) i Lubelskie Convention Bureau organizują spotkanie dla pracowników branży MICE z województwa lubelskiego. Wydarzenie zostało podzielone na dwie części:
Na początek warsztaty z wykorzystania w marketingu turystycznym AI poprowadzi Adam Mikołajczyk – Prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, mający 20 lat doświadczenia w obszarze marketingu i brandingu miejsc. Prowadził serię prezentacji o możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w obszarze turystyki dla uczestników 10 konferencji „Współpraca-Innowacje-Turystyka. Przeprowadził, najprawdopodobniej pierwsze w Polsce, szkolenie nt. „Wykorzystania AI w promocji zrównoważonych destynacji turystycznych” dla uczestników projektu European Destinations of Excellence (2023 r.).
W drugiej części podczas wyjazdowej sesji Laboratorium Twórców o Digital Marketingu w Turystyce – Marketingu Miejsc i Przemyśle Spotkań opowie Jarosław Marciuk – Główny Specjalista ds. Marketingu Internetowego w Poland Convention Bureau, działającego przy Polskiej Organizacji Turystycznej. Ma on ponad 20 lat międzynarodowego doświadczenia w turystyce, marketingu i sprzedaży. Został uznany za jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży wydarzeń przez Eventex (2021), członek jury Eventex Awards (2012, 2024, 2025), znalazł się w gronie Top 30 influencerów na LinkedIn w branży MICE według Kongres Magazine (2022).
Program szkolenia Laboratorium Twórców:
- Na początek trochę statystyk i liczb o internecie
- Które media społecznościowe wybrać
- Idealna strona internetowa
- Sztuczna inteligencja w marketingu miejsc
- AI w pracy w marketingu
- Social Media Story - Poland Convention Bureau analiza przypadku
- B2B MICE Influencer Marketing
- E - marketing na targach turystycznych – IMEX Frankfurt i IBTM Barcelona analiza przypadku
- Twórca treści i jego narzędzia
#PolandCVB #Lubelskie #EventprofsLAB #Lublin #EventprofsPL