Laboratorium Twórców na II Europejskim Kongresie Sportu i Turystyki w Zakopanem
Kongres odbędzie się w dniach 26-28 IX 2023 r. w Hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem, ul. Szymaszkowa 20 w specjalnie stworzonej w tym celu hali konferencyjno-wystawienniczej. Dwupoziomowa przestrzeń o ogólnej powierzchni 3000 m2 zapewni odpowiednie miejsce dla pięciu sal konferencyjnych i strefy expo.
Program wydarzeń w strefie expo na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej wygląda następująco.
Dzień 1 – Sesja inspiracji Laboratorium Twórców
Temat Dnia – Fotografia Mobilna w turystyce, ekspertka Klaudia Chwastek
Agenda:
- 15.00 - 15.15 Rozpoczęcie sesji inspiracji na stoisku POT
- 15:15 - 15.30 Od Pułapki na Myszy Talbota do aparatu w smartfonie, czyli o tym, czym jest fotografia mobilna
- 15.30 - 15.40 Networking
- 15.40 - 15.55 W jaki sposób robić zdjęcia smartfonem
- 15.55 - 16.05 Networking
- 16.05 - 16.20 Od "pocztówkowych kadrów" do inspirujących kompozycji
- 16.20 - 16.30 Networking
- 16.30 - 16.45 Narzędzia przydatne w fotografii mobilnej
- 16.45 - 16.55 Networking
- 16.55 - 17.10 Rola zdjęć we współczesnym świecie i turystyce
- 17.10 - 18.00 Pytania i odpowiedzi, następnie networking
+ sesja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego (Edyta Dróżdż Prezes Zarządu / Dyrektor Fundacji CMRT)
Dzień 2 – Sesja inspiracji Laboratorium Twórców
Temat Dnia – E-marketing w turystyce, ekspertka Dagmara Plata-Alf
Agenda:
- 10.00 - 10.35 Rozpoczęcie sesji inspiracji na stoisku POT
- 10.35 - 10.55 Optymalizacja strony internetowej
- 10.55 - 11.00 Networking
- 11.00 - 11.20 Media społecznościowe
- 11.25 - 12.10 Strefa nieaktywna - panel POT na kongresie
- 11.40 - 12.00 AI Marketing
- 12.00 - 12.10 Networking
- 12:15 - 13.00 Strefa nieaktywna - panel POT na kongresie
- 13.10 - 13.30 Automatyzacja w e-marketingu
- 13.30 - 14.40 Networking
- 14.40 - 15.00 Efektywność działań marketingowych w internecie
- 15.00 - 16.00 Pytania i odpowiedzi, następnie networking
+ sesja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego (Edyta Dróżdż Prezes Zarządu / Dyrektor Fundacji CMRT)
Szczegóły:
Optymalizacja strony internetowej: Zoptymalizuj swoją stronę internetową, aby przyciągnąć więcej ruchu organicznego i poprawić doświadczenie użytkowników. Omówimy kluczowe techniki SEO, szybkość ładowania strony oraz strategie content marketingu, które pomogą uczestnikom osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i zwiększyć konwersje.
Media społecznościowe: Poznaj najnowsze trendy i narzędzia związane z mediami społecznościowymi. Dowiedz się, jak skutecznie budować markę na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, oraz jak planować strategie publikacji treści, które angażują i konwertują obserwatorów w klientów.
AI w marketingu: Wykorzystaj sztuczną inteligencję w marketingu - dowiedz się jak AI może pomóc w personalizacji komunikacji z klientami, analizie danych, prognozowaniu trendów i automatyzacji procesów marketingowych.
Automatyzacja marketingu: Poznaj narzędzia i strategie automatyzacji marketingu jednopoziomowej i wielopoziomowej. Dowiedz się, jak zautomatyzować procesy takie jak email marketing, segmentacja klientów, oraz lead nurturing, co pozwoli zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność działań marketingowych.
Efektywność działań e-marketingowych: Mierz i oceniaj efektywność działań e-marketingowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak zbierać i interpretować dane, aby ocenić zwrot z inwestycji w reklamę online, kampanie email marketingowe oraz inne działania.
Dzień 3 – Sesja Inspiracji Laboratorium Twórców
Temat Dnia –Przemysł Spotkań i Wydarzeń, Poland Convention Bureau POT
Agenda:
- 10.00 - 10.30 Rozpoczęcie sesji inspiracji na stoisku POT i networking
- 10.30 - 11.00 Przemysł Spotkań – Poland Convention Bureau POT
- 11.00 - 11.30 Networking i konsultacje
- 11.30 - 12.00 Przemysł Spotkań – Poland Convention Bureau POT
- 12.00 - 13.00 Pytania i odpowiedzi, następnie networking i konsultacje
- 13.00 Zakończenie
Więcej o EKSiT 2023 w Zakopanem
II Europejski Kongres Sportu i Turystyki to kolejna odsłona wyjątkowego projektu na sportowej mapie Polski i Europy. Drugi raz przez trzy dni, będziemy gościć w Zakopanem działaczy, trenerów, sportowców, osoby ze świata mediów i biznesu, a przede wszystkim krajowych i europejskich decydentów. Wszyscy spotkają się w jednym miejscu, by rozmawiać o wyzwaniach, jakie stają przed światem sportu i turystyki w trzeciej dekadzie XXI wieku. Wiele niezwykle ważnych i trudnych zagadnień wymaga szerokiej i systemowej debaty z udziałem tych, którzy są stale zainteresowani rozwojem sportu i turystyki, a także mają realny wpływ na funkcjonowanie tych dziedzin. Dzięki naszej inicjatywie, Zakopane po raz drugi stanie się stolicą polskiego sportu i turystyki. Kongres odbędzie się w dniach 26-28 IX 2023 r. w Hotelu Bachleda Kasprowy w Zakopanem, ul. Szymaszkowa 20. Dwupoziomowa przestrzeń o ogólnej powierzchni 3000 m2 zapewni odpowiednie miejsce dla pięciu sal konferencyjnych i strefy expo.
Szczegóły na oficjalnej stronie II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki.
Social media: #PolandCVB #EventprofsLab #visitPoland #EKSiT @PolandCVB @POT_gov_pl @sbs_eksit
Eksperci sesji inspiracji Laboratorium Twórców na stoisku POT
Klaudia Chwastek – fotografka mobilna. Jej jedynym aparatem jest smartfon. Fotografuje przede wszystkim architekturę, zarówno tę współczesną, jak i tę naznaczoną duchem czasu. Członkini społeczności fotografów mobilnych, która aktywnie uczestniczy w ich zjazdach. Doktorantka Akademii Ignatianum w Krakowie. Swoją pracę doktorską poświęciła fotografii mobilnej, w ramach której bada polskie społeczności fotografów mobilnych oraz przemiany, jakie zaszły w fotografii w ostatnich latach, które są wynikiem pojawienia się aparatu w smartfonie. Na co dzień pracuje w sektorze kultury. |
|
Dagmara Plata-Alf - Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dyrektor Zarządzający w PushAd Software. Autorka licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizująca swoją pasję i dzieląca się wiedzą także podczas gościnnych wykładów na wielu konferencjach branżowych, m.in. I love marketing, Forum IAB, Nowe trendy w turystyce, Meetings Week czy też European Marketing Academy Conference. Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. |
|
Edyta Dróżdż Prezes Zarządu / Dyrektor Fundacji CMRT, posiada wieloletnie doświadczenie w branży turystycznej, eventowej, gastronomicznej i marketingowej. Wszystkie te obszary łączyła jako dyrektor, a następnie prezes Noble Concierge, spółki należącej do Getin Noble Banku. Noble Concierge, spółka oferująca kompleksowy serwis concierge 24/7 dla klientów premium private banking w Noble Banku, stanowi banchmark dla powstających usług asystenckich. W ramach swoich usług Noble Concierge oferowało wycieczki znanych touroperatorów, w tym szyte na miarę, a także organizowało wydarzenia, z których najbardziej znane to Wine & Food Noble Night. Galę tę i zarazem jeden z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce, tworzyła i organizowała przez 10 lat. Przez ponad sześć lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji eventowej Sound of Music. W latach 1998-2004 odpowiadała za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Z branżą turystyczną (krakowska Promenada) związana była od 1992 roku, budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. Entuzjastka networkingu, posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium. Członkini kapituły MP Power Awards® od pierwszej edycji konkursu. Jest wykładowcą Studium Event Management, członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Edyta Dróżdż jest absolwentką Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). |
|
Aneta Książek - kierownik Poland Convention Bureau - Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej. Absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie (1999), Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (2004) i Europejskiej Akademii Dyplomacji (2014). Od 2019 r. kierownik sekcji Poland Convention Bureau (PCB) w Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), od grudnia 2022 roku kierownik Biura Spotkań i Wydarzeń - PCB, w latach 2008-2018 główny specjalista ds. konferencji. W 2015 r. pracowała w Zagranicznym Ośrodku POT w Brukseli. Była.in.: pomysłodawczynią projektu promującego Polskę - akcja polegała na biciu rekordu Guinnessa przez Krystiana Herbę w jak najszybszym pokonaniu rowerem schodów Atomium. |
|
Jarosław Marciuk - główny specjalista w Poland Convention Bureau - Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej. Gdańszczanin, entuzjasta social mediów dostrzegający ich zalety i wady. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem destynacji, social mediami oraz B2B influencer marketingiem. Od ponad 20 lat związany z turystyką oraz marketingiem. Po pięciu latach życia i pracy na emigracji (Londyn, Cambridge) wrócił do Polski. Mieszka w Warszawie z żoną Alicją. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, kierunku Zarządzanie i Marketing (2000) |
|
Dodatkowe informacje na temat projektu Laboratorium Twórców: