Kontynuacja kampanii w Indiach
W dniach 1-3 kwietnia 2014 na rynku indyjskim odbyły się 3 prezentacje Roadshow, odpowiednio w Bombaju, Bangalorze i Dehli. Udział w prezentacji wzięli touroperatorzy, reprezentanci przemysłu spotkań i dziennikarze.
Polska strona reprezentowana była przez Holiday Travel, Haxel Events & Incentive, Furnel Travel, Melody Tours, Poland Tour, Płocką Lokalną Organizacją Turystyczna – ChopinTravel.pl. W czasie każdego ze spotkań odbyła się seria prezentacji ze strony POT, rozmowy bilateralne o charakterze warsztatowym oraz briefing dla dziennikarzy.
Ze strony hinduskiej w spotkaniach warsztatowych w wzięło udział ok. 200 touroperatorów i dziennikarzy. Z czego około 30% stanowiły wyspecjalizowane firmy zajmujące się przemysłem spotkań i podróżami motywacyjnymi.
W spotkaniu w New Delhi uczestniczył Pan Sebastian Domżalski, Kierownik Sekcji Ekonomicznej Ambasady RP w New Delhi, który otworzył spotkanie w stolicy Indii.
Po spotkaniach w mediach indyjskich pojawiły się liczne artykuły dot. działań prowadzonych przez POT w ramach projektu „Lubię Polskę”:
Spotkania z branżą typu „roadshow” są doskonałą okazją na nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych, prezentacji Polski, pozyskania nowych spotkań a także zaproszenia touroperatorów i dziennikarzy do udziału w wizytach studyjnych. Tuż przed prezentacjami odbył się także Roadshow skierowany do branży filmowej. Cykl prezentacji organizowanych na rynkach azjatyckich odbywa się w ramach projektu „Lubię Polskę” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Działanie 6.3 POIG.