Kampania promocyjna rozpoczęta – Roadshow we Frankfurcie
Convention Bureau of Poland rozpoczęło cykl prezentacji promujących Polskę jako atrakcyjną destynację biznesową, na swoich rynkach priorytetowych: Niemcy, Francja, Wielka Brytania.
Prezentacje z cyklu Roadshow „Polska.Move your imagination” zaplanowano na: 31 marca we Frankfurcie, 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu.
Roadshow „Polska.Move your imagination” to projekt skierowany do partnerów CBP – zarówno firm posiadających certyfikat rekomendacji Convention Bureau of Poland POT jak i miejskich/regionalnych Convention Bureaux. Głównym założeniem projektu jest wspólna promocja Polski oparta na zaprezentowaniu możliwości konferencyjnych miasta/regionu lub profilu działalności firmy oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z meeting plannerami z danego rynku. Każdy Roadshow wspiera Partner Główny oraz pozostali Partnerzy, którzy są fundatorami voucherów na 2-dniowy pobyt w Polsce.
Roadshow „Polska.Move your imagination” we Frankfurcie odbył się w restauracji Depot 1899 i miał charakter warsztatu – kolacji. Partnerami prezentacji byli: Gdańsk Convention Bureau (Partner Główny, sponsor uroczystej kolacji) oraz Grupa Trip (Zakopane), Haxel (Warszawa/Kraków), Katowice Convention Bureau, Mazurkas Travel (Warszawa) i Symposium Cracovience (Kraków). Roadshow rozpoczął się koktajlem podczas, którego goście mogli zapoznać się z polską ofertą przy indywidualnych stanowiskach Partnerów. Potem miała miejsce główna prezentacja „Polska.Move your imagination” przygotowana kolejno przez Partnerów:
- Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało film promocyjny oraz poinformowało o nowej infrastrukturze hotelowo-konferencyjnej Gdańska i Regionu Pomorskiego, a także uczestnictwie Gdańska w UEFA Euro 2012;
- Grupa Trip opowiedziała o swojej bogatej sieci hotelowej oraz możliwościach organizacji spotkań w centralnej i południowej Polsce;
- Haxel zaprezentował oferty incentives w całej Polsce;
- Katowice Convention Bureau zachęcało do organizacji spotkań biznesowych w tej aglomeracji;
- Mazurkas Travel przedstawił możliwości konferencyjne Warszawy;
- A Symposium Cracovience oparło swoją prezentację na filmie promocyjnym Krakowa, licząc iż obraz ten pozostawi w pamięci gości więcej niż statyczna prezentacja.
Akcentami podkreślającymi hasło prezentacji „Polska.Move your imagination” i tym samym urozmaicającymi wieczór były występy iluzjonisty (sztuczki magiczne miały rozwinąć wyobraźnię) oraz bufet z deserami molekularnymi, które miały pobudzić nie tylko zmysł smaku.
W warsztatach wzięło udział 40 niemieckich meeting plannerów, których profesjonalną selekcję zapewnił branżowy magazyn CIM (Conference & Incentive Management). Wszyscy uczestnicy Roadshow „Polska.Move your imagination” jednogłośnie potwierdzili powodzenie projektu: Partnerzy byli zadowoleni z wyboru meeting plannerów, a zaproszeni goście podkreślali, ze taki sposób promocji jest najlepszą formą prezentacji destynacji.