Kampania promocyjna 2011 – 2012
realizowanego ze środków unijnych. Dotychczas założenia kampanii zostały zaprezentowane touroperatorom podczas spotkania 11 kwietnia, oraz dziennikarzom branży spotkań, dla których trzy dni później zorganizowano śniadanie prasowe.
W ramach kampanii Convention Bureau of Poland realizuje:
• Roadshow 2011 “Polska. Move your imagination”. Jest to cykl prezentacji promujących Polskę na rynkach priorytetowych – Niemcy, Francja, Wielka Brytania. Pierwsza prezentacja odbyła się 31 marca we Frankfurcie, kolejne zaplanowane są na: 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu. Głównym założeniem projektu jest wspólna promocja Polski oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z meeting plannerami. Każdy Roadshow wspiera Partner Główny oraz pozostali Partnerzy, którzy są fundatorami voucherów na 2-dniowe pobyty w Polsce. Projekt skierowany jest do partnerów CBP (rekomendowanych firm jak i miejskich/regionalnych Convention Bureaux).
• Targi przemysłu spotkań IMEX – partner medialny 2011/2012. Informacja o możliwościach organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce oraz kampania wizerunkowa to działania, którymi CBP będzie przyciągało podczas największych targów turystyki biznesowej w Europie. Będziemy obecni w magazynie Show Daily, katalogu targowym, w głównej kawiarni dla prasy, hallu głównym oraz poprzez banery na stronach targów.
• Kampanię prasową w 5 magazynach branżowych poświęconych turystyce biznesowej na trzech rynkach priorytetowych. Na rynku brytyjskim w Meetings & Incentive Travel i Conference News. Na rynku niemieckim w Conference & Incentive Management i Events Magazin. Na rynku francuskim w Meet in by Bedouk. Kampania będzie utrzymana z formie dwóch odsłon. Pierwsza odsłona reklamy zawiera wizerunek szczęśliwego bohatera. Druga odsłona obrazuje, co wprawiło go w taki stan. Materiał jest tak przygotowany, by utrzymać w przeświadczeniu, że w Polsce nie można być biernym obserwatorem – przyjeżdżając tu wchodzi się w samo centrum wydarzeń.
• Wizyty studyjne dla organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych, gospodarczych i politycznych z trzech rynków priorytetowych.
Obok kampanii promocyjnej finansowanej ze środków unijnych Convention Bureau of Poland kontynuuje rozpoczęte w 2010 roku działania CSR (ang: Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Zainspirowani projektem dotyczącym pomocy mieszkańcom Rodzinnego Domu Dziecka z 2010 roku (IMEX Challenge Poland 2010) w 2011 wracamy do Ogrodu. Wspólnie z grupą 15 przyjaciół już 13 maja – w piątek – uporządkujemy po zimie plac zabaw i ogród (2000 m2) w Rodzinnym Domu Dziecka w Warszawie Wesołej. Jesteśmy przekonani, że siła i energia liderów przemysłu spotkań zostanie nagrodzona szerokim uśmiechem dzieci, tak jak w zeszłym roku.