en
en
Kontakt

Kampania prasowa Poland CB wyróżniona

- konkursie skierowanym do firm i organizacji, które promują się na brytyjskim rynku. Reklamy PCB POT promujące poszczególne miasta i produkty przemysłu spotkań powstały w ramach kampanii prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną jako jeden z jej istotnych elementów. W latach 2011 – 2012 w brytyjskich magazynach branżowych – Meetings & Incentive Travel oraz Conference News ukazało się łącznie 12 reklam.

Oficjalne wręczenie nagród dla zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali 1 października 2012 w Londynie.  Konkurentami PCB POT w kategorii  Best Print Advertising Campaign są:

  • Kuala Lumpur Convention Centre
  • The Convention Centre Dublin
  • Tourisme Montreal

- Best Print Advertising Campaign to nagroda dla najlepszych kampanii prasowych. Poland Convention Bureau starało się ukazać charakter polskich miast poprzez uwidocznienie  ich najważniejszych walorów i przekazania odczuć jakie czekają na delegatów podczas konferencji czy podróży motywacyjnych. Jestem bardzo zadowolony, iż doszliśmy do finału MIMA i z niecierpliwością czekamy na galę 1 października - komentuje Krzysztof Celuch – Kierownik Poland Convention Bureau POT.

Gdask GUIDO pot_biznes_krakow_projekt5

pozna WROC wawa

Do góry