Kampania prasowa Poland CB wyróżniona
- konkursie skierowanym do firm i organizacji, które promują się na brytyjskim rynku. Reklamy PCB POT promujące poszczególne miasta i produkty przemysłu spotkań powstały w ramach kampanii prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną jako jeden z jej istotnych elementów. W latach 2011 – 2012 w brytyjskich magazynach branżowych – Meetings & Incentive Travel oraz Conference News ukazało się łącznie 12 reklam.
Oficjalne wręczenie nagród dla zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali 1 października 2012 w Londynie. Konkurentami PCB POT w kategorii Best Print Advertising Campaign są:
- Kuala Lumpur Convention Centre
- The Convention Centre Dublin
- Tourisme Montreal
- Best Print Advertising Campaign to nagroda dla najlepszych kampanii prasowych. Poland Convention Bureau starało się ukazać charakter polskich miast poprzez uwidocznienie ich najważniejszych walorów i przekazania odczuć jakie czekają na delegatów podczas konferencji czy podróży motywacyjnych. Jestem bardzo zadowolony, iż doszliśmy do finału MIMA i z niecierpliwością czekamy na galę 1 października - komentuje Krzysztof Celuch – Kierownik Poland Convention Bureau POT.