Kampania "Poland. More Than You Expected" finalistą MP IMPACT AWARDS
Poland. More than you expected" Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau – została finalistą i nominowana do nagrody MP IMPACT Award 2023 w kategorii kampania. Konkurs organizowany jest przez MeetingPlanner.pl
Głównym celem kampanii jest kreowanie wizerunku Polski jako atrakcyjnego miejsca dla branży spotkań, podkreślając szerokie możliwości kraju, które mogą pomóc w pomyślnym zorganizowaniu kongresów, konferencji, wydarzeń korporacyjnych oraz podróży motywacyjnych. Kampania „Poland. More than you expected" jest prowadzona we współpracy z największymi i najbardziej renomowanymi europejskimi i amerykańskimi mediami w branży spotkań:
- SKIFT Meetings
- Boardroom Magazine
- Headquarters Magazine
- AMI - Association Meetings International
- M&IT - Meetings & Incentive Travel
- CMW - Conference and Meetings World
- Kongres Magazine
Linki do artykułow oraz Destination Guides o Polsce:
- SKIFT Meetings - Destination Brief: Poland Emerges as Event Industry Powerhouse
- Boardroom Magazine - Beyond Tradition: Poland’s Path to MICE Prominence
- Headquarters Magazine - Poland to Showcase its Dynamic MICE sector at IBTM 2023
- AMI - Association Meetings International - Destination POLAND. More than you expected
- M&IT - Meetings & Incentive Travel - Destination POLAND. More than you expected
- CMW - Conference and Meetings World - Why Poland is becoming a top choice in the meetings sector
- Kongres Magazine - Poland’s meeting sector on a growth path with a new leading hub
- Kongres Magazine - Poland is making a global impact in the MICE industry
B2B Influencer Marketing i MICE Key Opinion Leader
Dodatkowo współpraca obejmowała publikację postów na profilu LinkedIn Sina Bunte - key opinion leader w branży spotkań i wydarzeń. W tym publikacja wideo nagranego na polskim stoisku podczas IBTM World w Barcelonie.
Dodatkowe informacje o kampanii
Grupy docelowe kampanii „Poland. More than you expected" obejmują organizatorów wydarzeń zarówno z sektorów korporacyjnych, jak i instytucjonalnych, stowarzyszeń z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, Beneluksu, a także regionu "Nowej Europy".
Kampania skupia się na organizacjach oraz korporacjach zaangażowanych w organizację międzynarodowych kongresów, konferencji, szkoleń, wydarzeń korporacyjnych i podróży motywacyjnych. Poprzez przewodniki po miejscach docelowych opracowane we współpracy z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi mediami w branży spotkań, kampania prezentuje Polskę jako kraj komunikacyjnie dostępny z nowoczesną infrastrukturą, profecjonalistami oraz świadomą destynację adaptującą światowe trendy w branży spotkań.
“Poland is a country rich in history, culture, and natural beauty. But that’s not all! (...) Poland is a place where modernity meets cultural heritage, offering countless opportunities to host events in historic venues, castles, palaces, and museums. Our cities boast state-of-the-art conference centres equipped with the latest infrastructure, making them perfect for hosting large gatherings. Poland is blessed with picturesque landscapes, mountains, lakes, and forests, making it an excellent location for outdoor events”' – tak rozpoczyna się wpis blogowy na stronie landingowej kampanii https://meetings.poland.travel/
Całokształt kampanii, prowadzonej w mediach branżowych, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami z branży MICE, a także jej wielozmysłowy charakter, prezentowany na stoisku Polski na targach IMEX America w Las Vegas oraz IBTM World w Barcelonie (poprzez sztukę, Poranki Muzyczne oraz koncerty z Basią Giewont i degustacje lokalnej kuchni), zostały docenione przez jury MP IMPACT Awards.
Więcej o aktywnościach na targach IBTM World w ramach kampanii, zarówno na miejscu w Barcelonie jak i online, na stronie Meetings.Poland.Travel - Let`s Talk Business.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas wydarzenia MP 2023 IMPACT, które odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Dla Polski, której imponujący rozwój w branży spotkań został wstrzymanyprzez pandemię, a następnie przez wojnę w sąsiedniej Ukrainie, to szczególnie ważne wyróżnienie. Dzięki podjętym działaniom promocyjnym liczymy na dalszy wzrost międzynarodowych wydarzeń organizowanych w Polsce.
Kampania została zrealizowana przez Polską Organizację Turystyczną - Poland Convention Bureau we współpracy z agencją PR oLIVE media.
O konkursie MP Impact Awards
Nagrody IMPACT AWARDS, przyznawane przez MeetingPlanner.pl, wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech różnych kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE for Good.
Bezpośrednim celem Konkursu MP Impact Awards jest:
- prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności, mających wpływ na branżę zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej.
- wyróżnienie projektów (kampanii, inicjatyw, wydarzeń) o największym wpływie na branżę spotkań, co jednocześnie stanowić będzie punkt wyjścia do współpracy i synergii podejmowanych przez środowisko kluczowych dla branży działań.
Celem Konkursu jest również:
- nagrodzenie najlepszych zrealizowanych działań prowadzonych przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, które dążą do rozwoju wybranego aspektu działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, podejmują się odpowiedzi na wyzwania w branży, budowanie świadomości dotyczącej wybranego zagadnienia i/lub wartości w obrębie branży spotkań i in. Cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Inicjatywa.
- wyróżnienie i nagrodzenie wydarzeń, których temat związany jest w sposób bezpośredni lub pośredni z działalnością w przemyśle spotkań i wydarzeń. Wydarzenie może odnosić się do dzielenia się wiedzą, celebracji ważnych dla branży osiągnięć czy jubileuszy, wprowadzenia na rynek nowych usług, podmiotów czy inicjatyw, rozwiązywania istotnych dla branży wyzwań, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Wydarzenie.
- wskazanie i nagrodzenie kampanii promujących destynacje, miejsca, usługi, produkty w związku z ich zastosowaniem w przemyśle spotkań i wydarzeń prowadzone przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact Kampania.
- wskazanie i nagrodzenie najlepszych inicjatyw, kampanii, wydarzeń mających na celu odpowiedź branży spotkań na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem (ESG i DEI), w odniesieniu do działalności branży, organizacji wydarzeń i podróży służbowych, który to cel realizowany jest w ramach MP Impact Awards – Impact MICE for Good.
Finaliści MP Impact Awards
Kategoria Inicjatywa
- Miastotwórcza rola targów, Grupa MTP
- Warsztaty Techniki Eventovej, Brill AV Media
- World Tour, Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Uczniów, Studentów, Nauczycieli, Profesjonalistów Branży HORECA, Travel oraz MICE Hotelmania, współorganizatorzy: HBX Group, Hotelbeds, BCD Travel
Kategoria Wydarzenie
- Forum Branży Eventowej, Evential
- Incentive Day 2023, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel
- Konferencja Scena Jutra, Fundacja Scena Jutra
Kategoria Kampania
- Poland. More than you expected, Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau
- Kreujemy coś więcej – kampania odpowiedzialny biznes, Hotele Arche
- Małopolska – cel podróży, Małopolska Organizacja Turystyczna (lider), współorganizatorzy Urząd Miasta Krakowa – Kraków Convention Bureau, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Kategoria MICE for Good
- Gramy w zielone, PTWP Event Center, współorganizator PTWP SA
- Green Events – Wrocław, Fundacja Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław
- Meeting Industry Sustainability Forum MISF 2023, Travel Bidder
Więcej informacji na temat MP IMPACT AWARDS 2023 oraz na stronie meetingplanner.pl Znamy finalistów MP Impact Awards.
JarMar; MP Impact 2023: summit, awards, report #PolandCVB #MorethanyouexpectedPL
@callmejaro