en
en
Kontakt

Kampania Kraków The Host City

KrkHostCity.png

Dwujęzyczna promocja realizowana jest poprzez kanały Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, stronę krakowskiego convention bureau oraz newsletter. Nacisk położono na mocne strony miasta, które w mniejszym stopniu „ucierpiały” przez COVID: branża IT, medycyna, energia zrównoważona, krakowskie uczelnie, osiągnięcia lokalnych naukowców, profesorów, lekarzy oraz na ponadczasowe dziedzictwo i kulturę.

W komunikacji wyodrębniono osiem głównych dziedzin: Science & Research, Industry, Business & Technology, Culture & Art, The Host City, Heritage & Identity, Smart City oraz International Relations. A każdą z nich rozbudowano o dedykowane tematy. Odbiór ułatwia czytelne opracowanie graficzne.

W ramach każdego z obszarów tematycznych można przeczytać o historii i tradycji uniwersyteckiej Krakowa, która jest kluczem do innowacyjności miasta i regionu. Nie zabraknie też portretów ambasadorów kongresów i naukowców, tematyki współpracy międzynarodowej Krakowa, innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorczości i biznesie czy „zielonych” rozwiązań w obszarze infrastruktury. Wątki kultury i dziedzictwa przeplatają się z kadrami zabytków, które są atrakcyjne dla turystów, ale też dobrze nadają się na wieczorne gale dla klientów biznesowych. Całość komunikacji prowadzi do nadrzędnego celu, czyli pokazania potencjału na organizację kongresów i konferencji w Krakowie.

Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowanie wizerunku Krakowa jako miasta gotowego na przyjęcie międzynarodowych kongresów i pokazanie, że w mieście na organizatorów czekają merytoryczni partnerzy oraz profesjonalne zaplecze. Wszystko wpisane w hasło #TheHostCity.

Źródło: Kraków Convention Bureau

Do góry