Jubileuszowy THINK MICE Mashup Meetings w Warszawie
Poland Convention Bureau nie mogło zabraknąć na jubileuszowej 10. edycji spotkania THINK MICE Mashup Meetings. Miała ona miała miejsce 7 września w Hotelu Bellotto w Warszawie. Głównym celem wydarzenia było tworzenie możliwości networkingowych oraz analiza kondycji branży MICE i jej trendów, a także próba zrozumienia, jak przyszłość tego sektora może kształtować się w przyszłości.
Rozpoczęcie wydarzenia miało charakter koktajlu, a następnie odbyła się debata o nazwie "Spotkanie w renesansowym stylu. Czy to prawdziwe ożywienie czy kolejne wyzwania?" Moderatorem dyskusji był Michał Zalewski z Dobrze Powiedziane, a udział wzięli przedstawiciele stowarzyszeń związanych z przemysłem spotkań w Polsce:
- Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej),
- Paula Fanderowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce),
- Grażyna Grot-Duziak (SITE Poland),
- Olga Krzemińska-Zasadzka (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel),
- Rafał Kupidura (Klub Agencji Eventowych SAR,
- Barbara Świderska (MPI Poland Chapter).
W trakcie debaty eksperci zidentyfikowali i omówili kluczowe wyzwania i możliwości, jakie stoją przed sektorem MICE.
Padło wiele ważnych stwierdzeń i deklaracji. To nie tylko sporo niezwykle przydatnej wiedzy i know-how, ale także inspiracji, pozwalających jeszcze efektywniej budować biznes. Stawiając czoła wyzwaniom współczesności, ale i umiejętnie wykorzystując możliwości, jakie za sobą niesie – powiedział Michał Kalarus, redaktor naczelny THINK MICE.
Na zakończenie wydarzenia odbyła się uroczysta kolacja w XVI-wiecznych wnętrzach pałacu, która stanowiła okazję do nieformalnego networkingu i integracji. Anna Łukasik, general manager THINK MICE, opisała to wydarzenie jako połączenie energii, synergii i wspólnych myśli, które mają przyczynić się do odrodzenia branży MICE.
THINK MICE Mashup Meetings to seria spotkań biznesowo-networkingowych, które gromadzą przedstawicieli różnych segmentów branży spotkań i jej otoczenia gospodarczo-instytucjonalnego. Ich celem jest tworzenie platformy do wymiany idei, doświadczeń oraz nawiązywania nowych kontaktów, a także poszukiwanie rozwiązań dla najważniejszych problemów i wyzwań, z którymi boryka się przemysł spotkań. Wydarzenia te skierowane są zarówno do korporacyjnych, firmowych i stowarzyszeniowych planistów wydarzeń, jak i do podwykonawców oraz dostawców usług MICE.
Partnerami 10. edycji THINK MICE Mashup Meetings byli: Chorwacka Wspólnota Turystyczna (Gold Partner), Mazovia Convention Bureau (Silver Partner), Hotel Bellotto (Venue Partner) oraz Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, Chocolissimo, Dobrze Powiedziane i Platinum Mountain Hotel & SPA (Partnerzy Wspierający).
Fot. Katarzyna Cegłowska