en
en
Kontakt

IMEX 2011

na którym ofertę Polski prezentowali również: Katowice Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau, Global Wings Meetings & Incentive, Haxel Events & Incentive, Incentive Concept Poland, Mazurkas Travel, Grupa Trip, Pałac Kultury i Nauki (Warszawskie Centrum Kongresowe) oraz sieć hoteli Starwood w Polsce i magazyn MICE Poland.

Podczas tegorocznych targów IMEX Convention Bureau of Poland przeprowadziło aktywną kampanię wizerunkową Polski. Byliśmy obecni w codziennej gazecie targowej „Show Daily”, katalogu targowym, hallu głównym oraz poprzez banery na stronach internetowych targów.  Ponadto do dyspozycji CBP były ekrany plazmowe w głównej kawiarni prasowej, na których emitowano filmy promocyjne Polski, a w 2 numerze „Show Daily” (str. 18) ukazał się wywiad z kierownikiem CBP Krzysztofem Celuchem. Drugiego dnia targów odbyła się także konferencja prasowa podczas której CBP zaprezentowało swoje działania na lata 2011 – 2012 podjęte w celu promocji Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej.

Kampania wizerunkowa podczas targów IMEX była pierwszym tego typu działaniem, które kontynuowane będzie również podczas następnej edycji targów w 2012. Kampania realizowana jest w ramach projektu Promujmy Polskę Razem finansowanego ze środków unijnych.

Stoisko narodowe Polski  G360 było miejscem spotkań biznesowych prowadzonych według indywidualnych  grafików podwystawców, jak również prezentacji zorganizowanych przez CBP dla  grup Hosted Buyers. Pierwszego dnia na stoisku gościła Wiceprezydent Krakowa, uczestnicząca
w Forum Polityków. Dodatkowo CBP zorganizowało 2 spotkania promocyjno-networkingowe „Happy Hours” dla zaproszonych gości.

Godnym uwagi pozostaje również  fakt, że laureatem konkursu IMEX University Challenge został Michał Maziarczyk, student uczelni Vistula, uczestnik marcowej konferencji Future Leadrs Forum Warsaw 2011, przy organizacji której CBP co roku udziela wsparcia.

Oficjalne raporty IMEX podają, że na tegorocznych targach IMEX zaprezentowało się 3.500 wystawców reprezentujących ponad 150 krajów, z czego 37 wystawców powiększyło swoje stoiska wystawiennicze w porównaniu z rokiem 2010, a 39 po raz pierwszy wzięło udział w targach. IMEX gościł 3900 "Hosted Buyers" reprezentujących ponad 60 różnych rynków, którzy odbyli 57.000 spotkań z wystawcami. 9000 osób uczestniczyło w targach w charakterze odwiedzających. IMEX zaoferował 90 imprez edukacyjnych w celu inspirowania i motywowania pracowników przemysłu spotkań w ich codziennej pracy. 25 polityków z 16 krajów świata spotykało się podczas Forum Polityków, by omówić rzeczywistą wartość biznesową wydarzeń przemysłu spotkań.

Poza stoiskiem narodowym,  Polskę reprezentowali również przedstawiciele:

  • Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau i Maestro Meetings & Incentives (F385)
  • Poznań Congress Center i Poznań Convention Bureau (F382)
  • ICE Krakow – New Conference Centre (F385)
  • DMC Poland (F425)
  • Liberty Incentives & Congresses Poland (F270)
  • Mazurkas Travel Euromic Poland (F700)
  • Meetings Poland (G402)
  • Hilton Warsaw Hotel & Convention Center (F570)
  • Vienna International Hotels & Resorts ( G560)
  • Warsaw Marriott Hotel (C520)
  • Vistula University G620

IMEX2011_1 IMEX2011_2 IMEX2011_3

IMEX2011_12 IMEX2011_5 IMEX2011_13

IMEX2011_7 IMEX2011_8 IMEX2011_9

IMEX2011_10 IMEX2011_11

Do góry