en
en
Kontakt

IMEX 13 - podsumowanie

na którym swoje oferty prezentowały regionalne Convention Bureaux, firmy zajmujące się organizacją spotkań oraz obiekty konferencyjne. PCB POT w trakcie trzech dni targowych odbyło 35 indywidualnych spotkań, a ponad 130 osób obecnych było podczas grupowych prezentacji. W trakcie targów odbyło się także wiele wydarzeń towarzyszących związanych z PCB POT i promocją Polski.

Nowa wizualizacja stoiska narodowego nawiązywała do nowej odsłony kampanii reklamowej pod hasłem Polska. Come and find your story. Reklamy Polski pojawiły się w codziennej gazecie Show Daily, na stronie internetowej targów, w miejscu zwrotu identyfikatorów oraz podczas Future Leaders Forum. Ponadto Poland Convention Bureau POT było partnerem centrum edukacyjnego – IMEX CIC Inspiriation Center, gdzie odbyła się sesja pod nazwą Communication in Meetings Industry Associations prowadzona przez Krzysztofa Celucha,  kierownika PCB POT oraz premiera raportu Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland Meetings and Events Industry Report 2013.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się Happy Hours, które odbyło się drugiego dnia targów na polskim stoisku narodowym G400. Czas umilił występ na żywo muzycznego duetu perkusyjno – elektronicznego oraz degustacja poznańskiego browaru, a dodatkowo odbyła się loteria wizytówkowa z cennymi nagrodami od polskich podwystawców.

 

IMEX2013_1 IMEX2013_2 IMEX2013_3

Do góry