Fam Trip w Warszawie
mające na celu w ciekawy, nieco mniej biznesowy sposób przestawienie Polski.
8 uczestników z trzech rynków priorytetowych – Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji poznało historię, atrakcje oraz kulturę Warszawy.
Pobyt w Warszawie rozpoczął się od zwiedzania miasta, jednak już drugiego dnia czekały takie atrakcje jak odkrywanie Centrum Nauki Kopernik, recital Chopinowski oraz wzbudzający wiele emocji Off Golf. Są to jedne z produktów promowanych w ramach kampanii, dedykowanych także do ogólnego rynku konsumentów.
Nie zabrakło także zwiedzania warszawskiej Pragi zabytkowym tramwajem, a prawdziwym wyzwaniem okazał się kurs gotowania w Akademii Kurta Shellera, zakończony wspólnie przygotowanym lunchem.
Jednak największym zaskoczeniem okazało się zwiedzanie stadionu stołecznego klubu piłkarskiego połączone z pokazem freestyle football przez Krzysztofa Golonkę - Mistrza Świata w Trikach Piłkarskich 2011! Każdy z uczestników mógł spróbować swoich umiejętności piłkarskich pod okiem mistrza, a na koniec wręczone zostały oficjalne piłki UEFA na Mistrzostwa Europy 2012!
Za realizację wydarzenia odpowiedzialna była rekomendowana firma Incentive Concept Poland.