EIBTM 2013 – podsumowanie z kwiatkiem
Poland Convention Bureau POT, organizator stoiska narodowego, odbyło ponad 40 spotkań indywidualnych oraz 9 prezentacji grupowych, w których udział wzięło łącznie 87 osób zainteresowanych organizacją spotkań i wydarzeń w Polsce.
Obecność Polski na targach EIBTM wsparta była szeroką kampanią promocyjną, obok której nie można było przejść obojętnie. Logotyp PCB POT i zaproszenie na stoisko znajdowały się na każdym identyfikatorze. Ponadto reklamy znajdowały się w codziennej gazecie Show Daily, katalogu targowym, na stronie internetowej targów oraz przed głównym wejściem na targi. PCB POT było także partnerem wydarzeń edukacyjnych – EIBTM Forum oraz premiery raportu Trends Watch gdzie odbyły się prezentacje PCB POT.
W dniu 20 listopada na stoisku odbyło się także wydarzenie promocyjne Happy Hour, które poprzedzone było energetyzującym porannym muzycznym zaproszeniem przy wejściu na targi. Muzyka na żywo, przyjemna i nieformalna atmosfera sprzyjały nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Zaproszeni goście mieli okazję wziąć udział w loterii i wygrać nagrody takie jak pobyty w Polsce oraz upominki od polskich podwystawców.
Na polskim stoisku obecni byli:
- Convention Bureau Katowice
- EXPO Kraków
- Furnel Travel International
- Grupa TRIP
- ICE Krakow Congress Centre
- JAN-POL DMC Poland
- Krakow Convention Bureau oraz Małopolska Organizacja Turystyczna
- Mazurkas DMC Poland
- Poznan Congress Center
- Warsaw Congress Centre
- Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Warsaw Convention Bureau