en
en
Kontakt

EIBTM 2013 – podsumowanie z kwiatkiem

Poland Convention Bureau POT, organizator stoiska narodowego, odbyło ponad 40 spotkań indywidualnych oraz 9 prezentacji grupowych, w których udział wzięło łącznie 87 osób zainteresowanych organizacją spotkań i wydarzeń w Polsce.

Obecność Polski na targach EIBTM wsparta była szeroką kampanią promocyjną, obok której nie można było przejść obojętnie. Logotyp PCB POT i zaproszenie na stoisko znajdowały się na każdym identyfikatorze. Ponadto reklamy znajdowały się w codziennej gazecie Show Daily, katalogu targowym, na stronie internetowej targów oraz przed głównym wejściem na targi. PCB POT było także partnerem wydarzeń edukacyjnych – EIBTM Forum oraz premiery raportu Trends Watch gdzie odbyły się prezentacje PCB POT.

W dniu 20 listopada na stoisku odbyło się także wydarzenie promocyjne Happy Hour, które poprzedzone było energetyzującym porannym muzycznym zaproszeniem przy wejściu na targi. Muzyka na żywo, przyjemna i nieformalna atmosfera sprzyjały nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych. Zaproszeni goście mieli okazję wziąć udział w loterii i wygrać nagrody takie jak pobyty w Polsce oraz upominki od polskich podwystawców.

Na polskim stoisku obecni byli:

  • Convention Bureau Katowice
  • EXPO Kraków
  • Furnel Travel International
  • Grupa TRIP
  • ICE Krakow Congress Centre
  • JAN-POL DMC Poland
  • Krakow Convention Bureau oraz Małopolska Organizacja Turystyczna
  • Mazurkas DMC Poland
  • Poznan Congress Center
  • Warsaw Congress Centre
  • Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Warsaw Convention Bureau

 

EIBTM_2013_1 EIBTM_2013_2 1463953_481048615342066_1073256032_n

    Do góry