Destination Pro dla Convention Bureau of Poland
Destination Pro to program rozwoju zawodowego skierowany dla osób pracujących na rzecz promocji miejsc atrakcyjnych dla gości biznesowych. Głównym założeniem programu jest stworzenie wyższego poziomu profesjonalizmu i wydajności we wszystkich obszarach działalności sprzedaży i marketingu turystycznego poprzez zapewnienie zarówno teoretycznego jak i praktycznego szkolenia skierowanego na techniki sprzedaży destynacji.
W tej chwili Convention Bureau of Poland jest jedynym convention w Polsce, w którym kwalifikacje całego zespołu potwierdzają certyfikaty Destination Pro.
W tej chwili Convention Bureau of Poland jest jedynym convention w Polsce, w którym kwalifikacje całego zespołu potwierdzają certyfikaty Destination Pro.
Program Destination Pro jest wspólną inicjatywą Stowarzyszenia Destination Marketing Association Intrernational (DMAI) i European Cities Marketing (ECM). Aby otrzymać certyfikat Destination Pro trzeba być zatrudnionym w sektorze przemysłu spotkań i pomyślnie zrealizować 2 szkolenia: ECM Summer School i DMAI Sales Training I i II, w czasie nie przekraczającym 2 lat.
Na przestrzeni 2008 i 2009 roku pracownicy Convention Bureau of Poland, Krzysztof Celuch, Aneta Książek i Karolina Gajewska, ukończyli obydwa kursy i tym samym zdobyli certyfikaty Destination Pro. Cała trójka swoje wyróżnienia odebrała podczas tegorocznych targów IMEX z rąk Karen M. Gonzales, Wiceprezesa ds. Członkowstwa i Rozwoju Biznesu DMAI oraz Dietera Hardt - Stremayra, Prezesa ECM.
Na przestrzeni 2008 i 2009 roku pracownicy Convention Bureau of Poland, Krzysztof Celuch, Aneta Książek i Karolina Gajewska, ukończyli obydwa kursy i tym samym zdobyli certyfikaty Destination Pro. Cała trójka swoje wyróżnienia odebrała podczas tegorocznych targów IMEX z rąk Karen M. Gonzales, Wiceprezesa ds. Członkowstwa i Rozwoju Biznesu DMAI oraz Dietera Hardt - Stremayra, Prezesa ECM.
Michael D. Gehrish, Prezes i CEO DMAI powiedział: "Jesteśmy dumni z nadania kolejnych certyfikatów Destination Pro. Certyfikaty potwierdzają bowiem wyższy poziom profesjonalizmu i wydajności we wszystkich obszarach działalności, sprzedaży i marketingu turystycznego".
---
Foto: 1 - Zespół CBP z certyfikatami Destination Pro, 2 - Przedstawiciele CBP i WCB z Karen M. Gonzales i Dieterem Hardt-Stremayrem na targach IMEX 2010.