en
en
Kontakt

Dawno Cię tu nie było – Odkryj Kraków na nowo!

Ułożenie ciekawego programu było dla nas wyzwaniem i prawdziwą przyjemnością. Chcieliśmy, aby uczestnicy poznali Kraków na nowo. Z jednej strony nie uciekamy od tego co w Krakowie najlepsze, z czego słynie nasze miasto, co przyciąga jak magnes – czyli wielowiekowego dziedzictwa, kultury, zbiorów muzealnych – ale w nowej osłonie – wystaw czasowych, miejskich gier i warsztatów. Obiekty,  które na co dzień goszczą międzynarodowe wydarzenia, pokazały swoje drugie oblicze – przestrzeni kreatywnych, które sprostają wymaganiom organizatorów incentive. Mam nadzieję, że uczestnikom zapadnie w pamięć profesjonalna infrastruktura kongresowa oraz fakt jak kreatywnie można zagospodarować miejską przestrzeń dla grup – mówi Małgorzata Przygórska-Skowron, kierownik Kraków Convention Bureau.

Zaskoczyć  organizatorów incentive, którzy już  wiele widzieli na całym świecie nie jest łatwo. Organizatorom naszego wyjazdu studyjnego znakomicie się to udało. Po pierwsze odkryliśmy Kraków jako destynację świetną na incentive, po drugie gościnność, uważność i zaangażowanie ludzi,  którzy nas przyjmowali to przykład na najwyższy standard z obszaru hospitality. To utwierdza nas w przekonaniu, że dostawcy usług w Krakowie, nie chcą być po prostu kontrahentami, ale  partnerami wczuwającymi  się w potrzeby Klienta, a co więcej konkurując współpracują ze sobą.  Mamy zatem pewność, że nasze grupy  doświadczą tego samego. Można powiedzieć, że wszystko nam się podobało i mamy gotowe pomysły na to, jak połączyć   atrakcje i które wybrać dla różnych grup docelowych. Jesteśmy pod wrażeniem wielu przestrzeni eventowych, nowoczesnych i zabytkowych, a także prezentowanych w  nich wspaniałych zbiorów muzealnych i kolekcji.  Z całą pewnością  będziemy chcieli pokazać je gościom z Polski i z zagranicy, tym bardziej, że te unikalne  obiekty są wielofunkcyjne. Kraków to miasto z tradycjami, dostojne, ale też aktywne. Pełno tam  legend, wydarzeń i miejsc wokół których można zbudować intrygującą grę miejską, uczestniczyć w koncercie, spotkać ludzi z całego świata i w każdym wieku. Nowoczesna baza hotelowa, mnóstwo restauracji i punktów gastronomicznych, odległości „walking dystans”, dobre połączenia kolejowe, drogowe, lotnicze   sprawiają, że Kraków to naprawdę idealne miejsce na wyjazd incentive. Duże wrażenie wywarła  na grupie winnica Srebrna Góra, oddalona tylko 11 km od Krakowa, a dystans ten pokonaliśmy na rowerach wspomaganych elektrycznie, w towarzystwie wspaniałego  przewodnika Szymona i technologii ułatwiającej komunikacje i oglądanie mijanych krajobrazów. Na pewno wrócimy do Krakowa! – podsumowuje Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Polska.

Od  2015 roku w Krakowie działają trzy komplementarne obiekty: ICE Kraków, EXPO Kraków oraz Tauron Arena. Znamy je dobrze jako obiekty kongresowe, targowe czy rozrywkowe. Tym razem jednak poznaliśmy ich inny wymiar jako przestrzeń idealną do organizacji kreatywnych spotkań biznesowych. Na szczególne uznanie zasłużył zespół Centrum Kongresowego ICE Kraków, który przygotował dla nas szereg niestandardowych atrakcji: rajd rowerowy po parkingu, premierowe wzniesienie z ukrytej, podziemnej Sali S5, stąd w świetle reflektorów i przy dźwiękach piosenki Survivor „Eye of the Tiger”, trafiliśmy wprost na scenę jednej z najlepszych sal koncertowych w Polsce – Sali Audytoryjnej im. Krzysztofa Pendereckiego. Tam czekał na nas zespół pracowników ICE Kraków i… karaoke, które pozwoliło wczuć się w rolę największych gwiazd estrady. Szybko weszliśmy w konwencję, a po kilku zaśpiewanych piosenkach zaproszono nas na profesjonalną sesję zdjęciową z użyciem masek powstałych w ramach Orfeo & Majnun – międzynarodowego projektu społecznego promującego takie wartości, jak wolność, tolerancja i wspólnota na styku kultur. Następnym punktem programu był kameralny koncert wiolonczelowy z widokiem na Wawel. Po koncercie nastał czas na merytorykę – spotkanie z Rafałem Szlachtą, prezesem POT oraz wysłuchanie prezentacji o ICE Kraków i nowych trendach w incentive travel.  Po powrocie do hotelu na wszystkich uczestników czekały pakiety promocyjne – ale i tu niestandardowo – upominki zostały spersonalizowane i  własnoręcznie przygotowane przez zespół ICE Kraków w duchu „zero waste” z materiałów pozostałych po wydarzeniach zorganizowanych w obiekcie! Nie sposób oddać wszystkich towarzyszących nam emocji, codziennie doświadczaliśmy nowych wrażeń podczas aktywności i spotkań z osobami pełnymi pasji, zaangażowania i nieopisanej gościnności. Namiastką wdzięczności za to niesamowite przyjęcie była przeprowadzona przez nas w hotelu Radisson Blu akcja CSR – ufundowanie i pakowanie plecaków turystycznych dla dzieci ze stowarzyszenia Siemacha. Dobro wraca. Jestem pewna, iż po tak profesjonalnej i z sercem przeprowadzonej prezentacji, sprawdzonym i gotowym rozwiązaniom na programy incentive, nasi goście również szybko wrócą do Krakowa ze swoimi klientami – komentuje Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau.

Opowieści, legendy, smaki Krakowa. Dama z Łasiczką, winnica oddalona zaledwie kilka kilometrów od centrum miasta, lot balonem, wypieki obwarzanka, niezliczone krakowskie restauracji i kawiarnie, relaks nad Wisłą, centrum kongresowe z widokiem na Wawel, hala targowa i największa w Polsce arena widowisko-sportowa, niesamowicie ciepłe przyjęcie lokalnej branży – to wszystko w ekspresowym tempie site visit. A mówi się, że w Krakowie żyje się wolniej 😊
 
Moc atrakcji zapewnił zespół KCB w ścisłej współpracy z POT PCB oraz SITE Poland. Za zaangażowanie i wkład dziękujemy partnerom: ICE Kraków Congress Centre, TAURON Arenie Kraków, Forum Przestrzenie, Balonowi widokowemu w Krakowie. hotelom Radisson Blu Hotel Krakow, Sheraton Grand Krakow.

Foto: Bartek Dziedzic
 

Do góry