Podczas MP Destinations Day convention bureaux rozmawiały z przedstawicielami biznesu
Pracownicy miejskich convention bureaux oraz wydziałów promocji i turystyki spotkali się z przedstawicielami biznesu. Rozmowy odbyły się w ramach MP Destinations Day, któremu patronatu udzielił Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Tegoroczne spotkanie MP Destinations Day to trzecia edycja tego wydarzenia, podczas którego mogą się ze sobą spotkać i porozmawiać kluczowi interesariusze przemysłu spotkań. W ramach wydarzenia zaplanowano rozmowy i warsztaty, w których udział wzięły miejskie Convention Bureau, wydziały promocji i turystyki będące częścią jednostek samorządu terytorialnego, a także przedsiębiorcy i przedstawiciele świata biznesu.
Tematem przewodnim wydarzenia były sprawy związane z prezentacją potencjału destynacji pod kątem organizacji wydarzeń. Jednym z elementów MP Destinations Day jest warsztat dotyczący tworzenia dobrych praktyk przy organizacji wizyt studyjnych.
– MP Destination Day czyli spotkanie poświęcone na dialog między przedstawicielami miejskich i lokalnych convention bureaux oraz wydziałów promocji i turystki jednostek samorządowych z przedstawicielami biznesu to ważne wydarzenie dla naszego środowiska, zatem i Poland Convention Bureau POT nie mogło na nim zabraknąć – mówi Aneta Książek, kierownik sekcji PCB POT.
– Kluczową zasadą, którą powinny się kierować organizacje zajmujące się działaniami na szczeblu ogólnokrajowym jest fakt, iż do ich najważniejszych roli należy budowanie wizerunku, komunikacja oraz współpraca z podmiotami na szczeblu regionalnym, które zajmują się bezpośrednio sprzedażą produktów. Cieszę się, iż możemy się uzupełniać i spotkać się dziś w tak licznym gronie z klientami biznesowymi z Polski – dodaje.
Trzecia edycja MP Destinations Day odbyła się w Warszawskim Domu Technika, zaangażowanym w działalność na rynku wynajmu sal konferencyjnych. Obiekt dysponuje sześcioma aulami o różnej powierzchni. Największa z nich może pomieścić nawet do 400 osób.
Wydarzenie organizowane przez portal MeetingPlanner.pl zostało objęte patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz patronatem Roberta Andrzejczyka, prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerami eventu były: Warszawski Dom Technika, Krakowski Teatr Komedia, Rent Design, Restauracja Awangarda, a także Celuch Consulting i Photo Story.
Źródło: meetingplanner.pl
Foto: Zdjęcie ilustracyjne, pixabay.com/ SNCR_GROUP