Branżowe spotkania edukacyjne
Głównymi tematami przewodnimi spotkania były: problem motywacji, trendy w turystyce oraz marketing poprzez media społecznościowe. Wykładowcy z Meksyku, USA, Kanady oraz Wielkiej Brytanii dostarczali członkom SITE, oprócz najnowszych informacji na wspomniane tematy, także nowinki technologiczne.
Kilka dni wcześniej odbył się MPI World Educational Congress, w którym udział wzięło ponad 2000 osób. W trakcie tego wydarzenia odbyło się ponad 100 spotkań edukacyjnych, podczas których nacisk położono na aktywność, współpracę i wymianę doświadczeń osób na podobnych stanowiskach. Kongresowi towarzyszyła premiera nowej kampanii marketingowej MPI oraz spotkaniu liderów branży z całego świata. Przewodnictwo objął po raz kolejny europejczyk Sebastian Tandeour – Prezes MCI z siedzibą w Szwajcarii.
W obu tych wydarzeniach Poland Convention Bureau było reprezentowane przez Krzysztofa Celuch, który wziął w panelach dyskusyjnych oraz prelekcjach na obydwu konferencjach prezentując m.in. publikację Polskiej Organizacji Turystycznej - Unique Venues. W kongresie MPI udział wziął również Michał Maziarczyk – absolwent uczelni Vistula, zwycięzca MPI Foundation Youth Award.