en
en
Kontakt

Aktywny czerwiec

FAM TRIP we Wrocławiu odbył się pod hasłem ‘Perły Dolnego Śląska’, a Wydarzenie w Gdańsku promowane było czterema skarbami Bałtyku: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami. W ciągu 3 dni 24 planistom z rynków priorytetowych zostały zaprezentowane największe atrakcje regionów wraz z ich infrastrukturą konferencyjną.

4 czerwca, podczas trwania wizyty studyjnej organizowanej przez POT dla Japońskich touroperatorów, Poland Convention Bureau przeprowadziło prezentację Polski pokazując jej możliwości konferencyjne na tle innych krajów europejskich. Spotkanie z przedstawicielami Japonii wpisało się w działania w ramach projektu ‘Lubię Polskę’, które obejmują kampanię reklamową skierowaną na 3 rynki azjatyckie: Chiny, Indie i właśnie Japonię.

10 czerwca, na zaproszenie prof. Janusza Lipkowskiego, podczas spotkania Towarzystwa Naukowego Warszawskiego Poland Convention Bureau zaprezentowało Program Ambasadorów Kongresów Polskich, służący promowaniu Polski, jako miejsca organizacji międzynarodowych kongresów i konferencji. Celem Programu jest pozyskiwanie kongresów do Polski oraz udzielanie efektywnej pomocy w przyciąganiu takich imprez do naszego kraju przez Polaków – naukowców działających w strukturach organizacji międzynarodowych.

12 czerwca Poland Convention Bureau było obecne podczas Business Mixera organizowanego przez Grupę Hotelową Orbis. Na spotkaniu został zaprezentowany Raport „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”. Raport prezentował wyniki pionierskiego, ogólnopolskiego badania dotyczące trendów na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi, z naciskiem na podróże służbowe  typu: CORPO. Dla Poland Convention Bureau spotkanie okazało się bardzo cenne, jako że od 2010 roku samo wydaje ogólnopolski Raport Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Do góry