90 hoteli do 2015 roku - ambitny plan Grupy Hotelowej Orbis
Grupa Hotelowa Orbis w samym tylko 2012 roku włączyła do sieci aż sześć nowych hoteli, łącznie oferujących gościom 846 pokoi. W 2013 roku Grupa powiększy się o kolejnych 5 obiektów w tym 1 hotel pod marką ibis Styles, 3 należące do sieci Mercure i 1 do Novotel.
- Planujemy aby w skład naszej Grupy do 2015 roku wchodziło 90 hoteli, z czego około 70% w oparciu o model asset light. To cel bardzo ambitny, ale patrząc na naszą dynamikę rozwoju od 2012 roku, jesteśmy głęboko przekonani, że zostanie osiągnięty. Własność niektórych obiektów przenosimy na długoterminowych inwestorów, a wybrane hotele będą prowadzone głównie na podstawie umów o zarządzanie i franczyzę. - powiedział Laurent Picheral Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Orbis S.A.
Grupa stawia mocno na podniesienie jakości swojej oferty w ważnych dla rozwoju firmy lokalizacjach, poprzez rebranding i modernizacje. W czerwcu 2012 roku do sieci Mercure dołączył pierwszy po procesie rebrandingu hotel Mercure Zamość Stare Miasto, w styczniu 2013 hotel Mercure Warszawa Centrum, w lutym 2013 ofertę tej marki w Polsce wzmocni odnowiony Mercure Cieszyn.
W 2012 roku Grupa Hotelowa Orbis przeprowadziła szereg modernizacji w hotelach Novotel. Gruntowne zmiany dostosowujące poszczególne hotele do standardów i wymagań tej marki przeszły: Novotel Gdańsk Centrum (modernizacja powierzchni ogólnodostępnych), Novotel Katowice Centrum (modernizacja lobby i recepcji), Novotel Wrocław (modernizacja pokoi i powierzchni ogólnodostępnych) oraz Novotel Warszawa Airport (modernizacja pokoi i powierzchni ogólnodostępnych).
W planach na 2013 rok ujęto działania mające na celu poprawę jakości i oferowanego gościom komfortu. Modernizacji poddane zostaną następujące hotele: Sofitel Warszawa Victoria - powierzchnie ogólnodostępne i pokoje, Novotel Kraków City West - powierzchnie ogólnodostępne, Novotel Poznań Centrum - powierzchnie ogólnodostępne, Novotel Warszawa Centrum - 18 pięter wraz z pokojami i lobby.