en
en
Kontakt

1000 koron dla 1000 delegatów ICCA

ICCA_BMA_1W dniach 22 – 26 października w Lipsku odbył się 50 ICCA Congress & Exhibition, w trakcie którego trzech finalistów konkursu ICCA Best Marketing Award: Glasgow City Marketing & SECC, China Star Ltd oraz Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej prezentowało swoje osiągnięcia z dziedziny marketingu.

Po raz pierwszy polski projekt został tak wysoko oceniony przez jurorów.

ICCA Best Marketing Award to międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszej kampanii marketingowej regionu lub produktu. Zwycięzcy z poprzednich lat to między innymi :

 

 

  • Iceland Convention and Incentive Bureau
  • Norway Convention Bureau
  • Sarawak Convention Bureau, Malaysia

Poland Convention Bureau przedstawiło swoją działalność, w trakcie ostatnich dwóch lat, w zakresie działalności promocyjnej, współpracy międzynarodowej oraz kreowania nowych pomysłów.
Ważnym punktem prezentacji było przedstawienie kampanii reklamowej na trzech, rynkach prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną, w ramach której podejmowane są działania promujące przemysł spotkań w Polsce. Doceniono synergię, spójność i profesjonalizm prowadzonej kampanii.
Każdy z uczestników otrzymał podczas prezentacji koronę aby, tak jak Kate odwiedzająca Polskę, poczuł się wyjątkowo! Gadżet można było zatrzymać lub przekazać dla lokalnych przedszkoli.

50 ICCA Congress & Exhibition przyciągnął ponad 1000 reprezentantów z całego świata. W trakcie jego trwania odbyło się wiele sesji edukacyjnych i networkingowych z najciekawszych dziedzin z zakresu przemysłu spotkań. Jest to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów oraz czerpania z wiedzy i doświadczenia uczestników.
Dla wszystkich obecnych zapewniony był także program pokonferencyjny, obejmujący zwiedzanie miast Lipsk oraz wycieczki i imprezy tematyczne.

 

 

 ICCA_BMA_1_1   ICCA_BMA_2_2   ICCA_BMA_3

ICCA_BMA_4   ICCA_BMA_5   ICCA_BMA_6

ICCA_BMA_7   ICCA_BMA_8   ICCA_BMA_9

ICCA_BMA_10   ICCA_BMA_11   ICCA_BMA_12

ICCA_BMA_13   ICCA_BMA_14   ICCA_BMA_15

Do góry