10 lat Poland Convention Bureau na IMEX 2012
PCB POT przeprowadziło szereg akcji promocyjno – marketingowych, co zostało docenione przez uczestników targów, a także skutkowało dużym zainteresowaniem narodowym stoiskiem.
W ramach kontynuacji kampanii podjętej w ubiegłym roku, reklamy promujące polski przemysł spotkań ukazały się w codziennej gazecie Show Daily oraz Show Catalogue. W tym roku sponsorowany został także IMEX CIC Inspiration Center, gdzie kilka razy dziennie odbywały się wykłady i szkolenia dla przedstawicieli branży. W telewizji targowej ukazał się baner reklamowy oraz wywiad z Kierownikiem PCB POT – Krzysztofem Celuchem.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się również tegoroczne wydarzenia Happy Hour. Dla gości odwiedzających nasze stoisko przygotowany był catering oraz występ jazzowego zespołu. Każdy mógł wziąć udział w loterii, w której wygrać można było upominki sponsorowane przez wystawców polskiego stoiska, a nagrodą główną był voucher na pobyt w Tatrach. Na targach swoją premierę miała kolejna edycja Raportu Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2012, ukazująca wielkość polskiego rynku spotkań.
Dzięki bliskiej współpracy z organizatorami targów IMEX, poza przewidzianym kalendarzem spotkań i prezentacji, na polskie stoisko przybyły dodatkowe grupy hosted buyers.
Według statystyk IMEX, w tym roku targi odwiedziło około 4000 hosted buyers , którzy odbyli z wystawcami ponad 64 000 spotkań indywidualnych oraz grupowych. Dla przedstawicieli branży zorganizowane zostały także wykłady i seminaria edukacyjne, których odbyło się ponad 140.
Wystawcami polskiego stoiska byli:
- Grupa Trip
- ICE Kraków
- Incentive Concept Poland
- Katowice Convention Bureau
- Kraków Convention Bureau
- Mazurkas Travel
- MICE Poland
- Select Poland
- Warsaw Convention Bureau