en
en
Kontakt

10 lat Poland Convention Bureau na IMEX 2012

PCB POT przeprowadziło szereg akcji promocyjno – marketingowych, co zostało docenione przez uczestników targów, a także skutkowało dużym zainteresowaniem narodowym stoiskiem.

W ramach kontynuacji kampanii podjętej w ubiegłym roku, reklamy promujące polski przemysł spotkań ukazały się w codziennej gazecie Show Daily oraz Show Catalogue. W tym roku sponsorowany został także IMEX CIC Inspiration Center, gdzie kilka razy dziennie odbywały się wykłady i szkolenia dla przedstawicieli branży. W telewizji targowej ukazał się baner reklamowy oraz wywiad z Kierownikiem PCB POT – Krzysztofem Celuchem.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również tegoroczne wydarzenia Happy Hour. Dla gości odwiedzających nasze stoisko przygotowany był catering oraz występ jazzowego zespołu. Każdy mógł wziąć udział w loterii, w której wygrać można było upominki sponsorowane przez wystawców polskiego stoiska, a nagrodą główną był voucher na pobyt w Tatrach. Na targach swoją premierę miała kolejna edycja Raportu Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2012, ukazująca wielkość polskiego rynku spotkań. 

Dzięki bliskiej współpracy z organizatorami targów IMEX, poza przewidzianym kalendarzem spotkań i prezentacji, na polskie stoisko przybyły dodatkowe grupy hosted buyers.

Według statystyk IMEX, w tym roku targi odwiedziło około 4000 hosted buyers , którzy odbyli z wystawcami ponad 64 000 spotkań indywidualnych oraz grupowych. Dla przedstawicieli branży zorganizowane zostały także wykłady i seminaria edukacyjne, których odbyło się ponad 140.    

Wystawcami polskiego stoiska byli:

  • Grupa Trip
  • ICE Kraków
  • Incentive Concept Poland
  • Katowice Convention Bureau
  • Kraków Convention Bureau
  • Mazurkas Travel
  • MICE Poland
  • Select Poland
  • Warsaw Convention Bureau 

IMEX12_1   IMEX12_2   IMEX12_3

IMEX12_4   IMEX12_5   IMEX_12_6

IMEX12_7   IMEX12_8   IMEX_12_9

IMEX12_10   IMEX12_11   IMEX12_12

Do góry