10 lat Poland Convention Bureau
Dziękujemy wszystkim, którzy przez cały ten czas wspierali rozwój polskiej branży oraz włączali się w działania PCB. Jest to dobra okazja do podsumowania działań, jakie w 2011 roku udało nam się przeprowadzić.
Rozpoczęliśmy kampanię reklamową Polskiej Organizacji Turystycznej na rynkach priorytetowych, której częścią była promocja polskiego przemysłu spotkań. Dzięki niej w zagranicznej prasie ukazały się reklamy, powstał spot reklamowy, suplement – dodatek do prasy oraz wiele innych, ważnych i ciekawych narzędzi promocyjnych.
W ramach kampanii udało się przeprowadzić cykl prezentacji Roadshow oraz wydarzeń Fam Trip dla przedstawicieli branży oraz aktywnie promować Polskę podczas targów IMEX we Frakfurcie.
Ważnym osiągnięciem było dostanie się do finału ICCA Best Marketing Award za re-branding wizerunku przemysłu spotkań i prezentacja dla 1000 uczestników podczas ICCA Congress w Lipsku.
PCB POT w 2011 roku otrzymało prestiżową akredytację Destination Marketing Association Programme, która przyznawana jest instytucjom odpowiedzialnym za promocję destynacji. Aby uzyskać certyfikat należy wykazać się rzetelnością w podejmowanych działaniach oraz spełnić szereg wymogów akredytacyjnych.
Liczymy, że obecny rok także przyniesie wiele sukcesów i radości dla całej branży. Już wkrótce informacje o naszych kolejnych działaniach.