IMEX Challenge Team
Cosimo Bruzzese, pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży w Briggs Inc., jest odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie sprzedaży z klientami korporacyjnymi i incentive. Cosimo pracował i uczył się zarówno w Stanach Zjednoczonych jak i w Europie, co dało mu możliwość poznania różnych metod sprzedaży i nauki języków obcych: włoskiego, hiszpańskiego i francuskiego. Obecnie jest członkiem stowarzyszenia SITE, w którym w przeszłości pełnił funkcję Współprzewodniczącego Programu Młodych Liderów, którego celem jest poprawa edukacji i możliwości współpracy dla młodszych pokoleń. Cosimo wyznaje przekonanie, że nie ma ograniczeń, którym nie można sprostać - wszystko zależy od twojej determinacji!
Freddy Muller, jako Dyrektor Sprzedaży w Silversea Cruises, Corporate and Incentive Sales Department jest odpowiedzialny za rozwój partnerstwa i relacji z kontrahentami w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach. Swoją ekscytującą karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu jako agent rezerwacji w Celebrity Cruises, awansując po roku do departamentu odpowiedzialnego za czartery i imprezy incentive. Jeszcze wcześniej zajmował kierownicze stanowisko związane ze sprzedażą imprez incentive w Norwegian Cruise Lines, Kerzner International i Atlantis Paradise Island. Przez ostatnie 9 lat był Członkiem Zarządu Stowarzyszenia SITE, piastując jednocześnie stanowisko Przewodniczącego w oddziale na Florydzie.
Isabel Kuhl jest Redaktorem Naczelnym magazynu Events. Zanim dołączyła do zespołu Events pracowała w agencji eventowej, a także współpracowała z różnymi wydawnictwami jako autor i wydawca. Posiada tytuł doktora historii, który obroniła na Uniwersytecie w Kolonii.
Miguel Assis, zajmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w TLC Events w Portugalii. Miguel posiada wyższe wykształcenie techniczne w dziedzinie inzynierii górniczej i podyplomowe w zarządzaniu. Kiedy odkrył swój wrodzony talent marketingowy, natychmiast dołączył do zespołu TLC. Miguel jest członkiem w Zarządzie Young Leaders Forum Stowarzyszenia SITE. Na co dzień jest osobą bardzo towarzyską z dużym poczuciem humoru i kreatywnymi pomysłami, do których przekonuje otoczenie przy ich realizacji. Z przyjemnością uprawia surfing, snowboard i gra w golfa. Uwielbia podróżować i poznawać nowych ludzi wraz z ich otoczeniem i kulturą.
Natasha Tome, pełni funkcję Kierownika Działu Marketingu w Dubai Convention Bureau. Swoje ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spotkań zdobywała w Toronto pracując dla sieci Four Seasons Hotels & Resorts i w Amsterdamie – w głównej siedzibie Stowarzyszenia ICCA. Teraz jest członkiem zarządu środkowoeuropejskiego oddziału ICCA, a także aktywnym członkiem Stowarzyszenia MPI.
Kevin V Edmunds na co dzień pracuje dla sieci kurortów Palace Resorts zlokalizowanych w Meksyku i na Dominikanie pełniąc funkcję Dyrektora Regionalnego. Aktywnie działa w Komitecie Młodych Liderów stowarzyszenia SITE przy organizacji letniego szczytu Młodych Liderów SITE SoCal. Kevin uwielbia uprawiać sport i podróże. Dlatego we wrześniu przyjedzie do Polski wziąć udział w projekcie Challenge IMEX.
Olga Navarro pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży w ITB DMC, gdzie pracuje od 1998 roku. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w 1989 jako przewodnik grup turystycznych po Francji, Szwajcarii i Hiszpanii. Przez kolejne 5 lat pracowała jako Concierge w 5-gwiazdkowym hotelu GL w Barcelonie. Obecnie jest członkiem zarządu stowarzyszenia SIMA oraz hiszpańskiego oddziału stowarzyszenia SITE, pełniąc jednocześnie rolę przewodniczącej dorocznej międzynarodowej konferencji SITE. Olga mówi w 7 językach i obecnie podjęła studia z zakresu marketingu i komunikacji. Jest mamą 6-letniego chłopca, na co dzień bardzo zrelaksowanego i spokojnego – zupełnie jak ona.
Michael Gordon pełni funkcję Wiceprezesa działu odpowiedzialnego za rozwój biznesu w eventAcuity. Na co dzień określa i wdraża innowacyjne rozwiązania dla rozwoju biznesu i strategii sprzedaży w celu podwyższenia oferty swojej firmy. Michael ukończył studia licencjackie na Uniwersytecie Georgia, z zakresu nauk humanistycznych i posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu marką, planowaniu strategicznym i negocjowaniu umów. Jest aktywnym członkiem stowarzyszeń branżowych, w tym MPI, SITE i Green Meetings Industry Council. Z wielką radością weźmie udział IMEX Challenge, ponieważ podziela ideę odpowiedzialnego biznesu.
Eggert Thor Olason pracuje na stanowisku Projekt Menadżera w Iceland Congress. W 2003 roku zdobył tytuł Mistrza Kuchni w Szkole Gościnności i Usług w Reykjaviku (Islandia). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w wielu krajach świata: w Conran restaurant´s w Londynie, w Tavern on the Green and Aquavit w Nowym Jorku oraz w hotelach Relais & Chateaux i Arlberg Hospiz w Austrii. W ostatnich latach pracował jako przewodnik turystyczny na Islandii, specjalizując się głównie w wycieczkach terenowych organizowanych jeepami i skuterami śnieżnymi oraz wyjazdach integracyjnych. W 2010 roku na Uniwersytecie Islandzkim uzyskał tytuł profesjonalnego przewodnika. Obecnie pracuje w Iceland Congress jako Projekt Menadżer i jest odpowiedzialny za opracowywanie nowych programów, zawierających zwiedzanie wulkanów. Podczas ostatnich erupcji islandzkich wulkanów Eggert prawie codziennie jeździł z dziennikarzami, fotografami i innymi odwiedzającymi aby śledzić aktywność wulkanów.
Jon Bradshaw, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w IMEX Group, do której dołączył w marcu 2004 roku. Swoją karierę w sprzedaży rozpoczął w 1993 roku w dziale wydawniczym BBC, w 1996 zamienił BBC na IAPA, pracując dla jego członkowskiego magazynu First Class, by w 1999 roku przejść do grupy EIBTM. Przez kolejne 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży w Premier Global - największej brytyjskiej agencji zajmującej się opracowywaniem indywidualnych treningów fitness. Na swoje obecne stanowisko awansował w czerwcu 2009 roku. Niezależnie od pełnionej funkcji w IMEX Group, Jon prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń z dziedziny biznesu. Swój czas wolny w dużej mierze poświęca działalności charytatywnej, najczęściej biorąc udział w rajdach rowerowych po Europie.
Faye Bennett, pełni funkcję Kierownik Sprzedaży w IMEX Group, do której dołączyła w 2005 roku, z ponad 5-letnim doświadczeniem zawodowym w branży spotkań. Wcześniej pracowała w firmie Surrey, gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż i zarządzanie. Pracowała przy organizacji wielu spotkań, w tym Światowej Konferencji Podatkowej oraz przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek. Obok wypełniania swoich obowiązków służbowych Faye studiuje również literaturę.
Rachel Munro, jest Asystentem ds. Marketingu w IMEX Group, w której pracuje od marca 2009. Posiada 15-letnie doświadczenie w administracji, obsłudze klienta i zarządzaniu biurem, które zdobywała zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
Maciej Ogieniewski, reprezentuje firmę Meeting Designers. Jest Absolwentem Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim, ukończył kurs Chartered Institute of Marketing. Zaraz po ukończeniu studiów zaczął pracować w przemyśle turystycznym, najpierw w sektorze turystyki wypoczynkowej, potem imprez incentive. Od pięciu lat prowadzi swoją własną firmę organizującą konferencje i imprezy motywacyjne na terenie całej Polski. Maciek jest współzałożycielem polskiego oddziału stowarzyszenia Meeting Professionals International, gdzie pełni funkcję Wice Prezesa ds. komunikacji. Od niedawna żegluje, zafascynowany morskimi rejsami.
Magdalena Hołowińska, pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu w Warsaw Convention Bureau. Ukończyła studia z zakresu zarządzania destynacją turystyczną na University College Birmingham w Wielkiej Brytanii. Zanim dołączyła do zespołu WCB w 2008, swoje doświadczenie zawodowe związane z przemysłem spotkań zdobywała w biurze podróży i brytyjskiej grupie hotelowej Brend Hotels Group.
Krzysztof Celuch, jest kierownikiem Convention Bureau of Poland. Oprócz tej funkcji pełni jeszcze 2 – jest Prezesem Polskiego Oddziału MPI - MPI Pland Club oraz wykładowcą i kierownikiem programowym ds. turystyki biznesowej w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie. Od pięciu lat nieprzerwalnie organizuje Studencką Konferencję Naukową IMEX/MPI Future Leaders Forum Warsaw. Jest autorem corocznie wydawanego Raportu „Przemysł Spotkań w Warszawie”. W tym roku podjął również starania scharakteryzowania rynku spotkań i wydarzeń w Polsce za rok 2009.