en
en
Kontakt

Zimowe atrakcje Polski promują się w Wiedniu

reklama_dworcowa_w_wiedniu.jpg

Reklama m.in. Warszawy, Krakowa i Gdańska prezentowana jest na ekranie w głównej hali oraz na 16 monitorach umieszczonych w dworcowym pasażu handlowym.   

Jak przyznaje dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu Włodzimierz Szeląg, prezentując atrakcje turystyczne miast, do których wiedeńczycy i zagraniczni turyści mogą dojechać pociągami z Dworca Głównego, liczymy na dalszy wzrost  zainteresowania takimi podróżami.

Kampania prowadzona przez ZOPOT Wiedeń ma również duże znaczenie dla Polaków przyjeżdzających do Wiednia i zachęca ich do wyboru polskiej oferty turystycznej.

Dwutygodniowa reklama screen na dworcu pozwoli na dotarcie do prawie dwóch milionów osób korzystających z dworca kolejowego. 

Do góry