Zgłoś się do nagrody Marco Polo za współpracę z rynkiem chińskim
Od 1 stycznia przedsiębiorcy współpracujący z rynkiem chińskim mogą składać wnioski o przyznanie nagrody w II edycji konkursu o Turystyczną Nagrodę Marco Polo. W rywalizacji mogą brać udział m.in. organizatorzy turystyki, agenci, ale również gestorzy bazy hotelowej, którzy mogą ubiegać się o wyróżnienie.
Ministerstwo Rozwoju oraz Polska Organizacja Turystyczna zachęcają przedsiębiorców do składania wniosków. Turystyczna Nagroda Marco Polo za współpracę z rynkiem chińskim zostanie przyznana po raz drugi podczas VI Spotkania Wysokiego Szczebla Ministrów Turystyki Chin i 17. państw Europy Środkowej i Wschodniej, które odbędzie się w Atenach (Grecja) w październiku 2020 r.
Nagroda zostanie przyznana podmiotom prywatnym z branży turystycznej (np. organizatorom imprez turystycznych, biurom podróży). Nagrodzone zostaną najlepsze produkty turystyczne, przedstawiające lokalną historię, tradycję i kulturę 17. krajów Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujące potwierdzone pobyty turystów chińskich w co najmniej trzech z tych krajów.
Oprócz głównej nagrody zostaną również przyznane honorowe wyróżnienia dla obiektów hotelarskich, które wprowadziły konkretne usługi skupiające się na rynku chińskim.
Wśród laureatów ubiegłorocznej edycji konkursu znalazło się warszawskie biuro podróży CT Poland, które zajęło 2. Miejsce. Zwycięzcą zeszłorocznego konkursu było biuro podróży Fly Montenegro Travel z Czarnogóry, a trzecie miejsce zajęło biuro podróży Long Teng z Węgier.
Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/rozwoj/turystyczna-nagroda-marco-polo-2020-tourism-award-marco-polo-2020-za-wspolprace-z-rynkiem-chinskim-w-2019-roku