en
en
Kontakt

Zarząd Forum Informacji Turystycznej obradował w Warszawie

zarzadfit.jpg

W obradach Zarządu FORUM Informacji Turystycznej i POT w Warszawie uczestniczyli dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT Jacek Janowski, przewodniczący FIT Marcin Pałach, wiceprzewodnicząca FIT Sylwia Mytnik oraz członkowie zarządu FIT Piotr Kończewski, Joanna Liberadzka-Duras i Marcin Dąbrowski, a także Liliana Topolnicka-Waszczuk z Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT.

Celem obrad było omówienie raportu "Tajemniczy klient w jednostce Informacji Turystycznej 2019", procedury przeprowadzonego Konkursu „Na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce‘2019 – XIII edycja“ i warunków ogłoszenia wyników laureatów oraz wyróżnionych podczas Targów World Travel Show w dniu 18.10.2019 r. w Nadarzynie.

Ponadto podczas posiedzenia przedyskutowano ramowy program na grudniowe posiedzenie Zarządu i Walne Zgromadzenie FIT, które odbędzie się w Tarnowie. Poruszono także sprawy bieżące, m.in. kwestie szkoleń dla kadr oraz współpracy IT w regionach.

Dyrektor Jacek Janowski przedstawił także aktualne działania POT, ze szczególnym uwzględnieniem jesiennej edycji akcji "Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny", do udziału i promocji w której namawiał zebranych.

Uczestnicy warszawskiego posiedzenia dobrze ocenili dotychczasowe efekty cyklu szkoleń dla pracowników „it”, prowadzonych wspólne przez Polską Organizację Turystyczną i regionalne organizacje turystyczne. W tym roku seminaria zorganizowano w województwach łódzkim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, opolskim i małopolskim. Od początku roku w sesjach szkoleniowych wzięło udział blisko 200 osób zatrudnionych w centrach i punktach „it”.

Najbliższe posiedzenie zarządu Forum Informacji Turystycznej odbędzie się 2 grudnia w Tarnowie, a dwudniowe Walne Zgromadzenie FIT rozpocznie się dzień później, także w Tarnowie.

W pracach FIT biorą obecnie udział 368 najlepsze certyfikowane centra i punkty „it”, działających w ramach Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.

Ideą powołania forum była potrzeba koordynacji przedsięwzięć i wymiany doświadczeń na rzecz doskonalenia tej grupy zawodowej i spójnej strategii rozwoju ruchu turystycznego w kraju.

Do góry