Zapraszamy na Walne Zgromadzenie Forum Informacji Turystycznej
Walne Zgromadzenie Forum Informacji Turystycznej to doroczne spotkanie pracowników certyfikowanych punktów informacji turystycznej, podczas którego poruszane są ważne z punktu widzenia całego systemu „it” tematy.
Najważniejszym formalnym punktem Zgromadzenia będzie podsumowanie i ocena dwuletniej działalności Zarządu Forum Informacji Turystycznej oraz wybór nowych władz.
W programie tegorocznych obrad znalazły się też m.in. tak ważne tematy jak podsumowanie, przeprowadzonych w sezonie letnim, badań mystery client, weryfikacja obowiązującego regulaminu certyfikacji oraz regulaminu funkcjonowania FIT czy zasad przynależności i korzyści z niej płynących.
Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Marcin Pałach, przewodniczący FIT, dyrektor Departamentu e-Informacji POT Magdalena Ragus czy Sylwia Mytnik, kierownik Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej.
O działaniach na rzecz rozwoju systemu informacji turystycznej w województwie zachodniopomorskim mówił będzie Marek Migdal, prezes Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, a dyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej POT Jacek Janowski o działaniach promujących Polskę na rynku krajowym w kontekście współpracy z siecią centrów i punktów „it”. Nie zabraknie również czasu na dyskusję i wymianę doświadczeń, także w rozmowach kuluarowych.
Na zgłoszenia czekamy do 20 listopada 2017 r. – należy je przesyłać na adres: katarzyna.stanczak@pot.gov.pl
Pobierz kartę zgłoszeniową - Karta zgłoszeniowa FIT2017
Program Walnego Zgromadzenia Członków Forum Informacji Turystycznej - Program Walnego Zgromadzenia FIT