Wyjątkowy City Break - nowa kampania POT promująca polskie miasta
W kampanii promowane są Warszawa - miasto różnorodności, Kraków - miasto skarbów, Trójmiasto - złoto Bałtyku, Poznań - miasto pełne nieznanych historii, Wrocław - miasto magii oraz Łódź - miejsce wypełnione industrialnym designem.
Powstałe materiały graficzne oraz teksty reklamowe nawiązują wprost do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych jak i tych z konkurencyjnych krajów.
- Wyjazdy typu city break cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości zagranicznych przyjeżdżających do Polski. Poprzez kampanię „Wyjątkowy City Break” chcemy zaakcentować unikalny charakter każdego z miast, by budować ich obraz wśród turystów i zachęcić obcokrajowców do odkrycia interesujących miejsc w naszym kraju – podkreśla Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania realizowana będzie na rynkach priorytetowych dla POT znajdujących się w Europie, tj. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech, zaś jej emisja będzie trwać ok. dwóch miesiący.