en
en
Kontakt

Wyjątkowy City Break - nowa kampania POT promująca polskie miasta

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nową kampanię internetową zachęcającą do podróży typu city break do Polski. Celem projektu jest promocja polskich miast poprzez przedstawianie ich przez pryzmat wybranego motywu przewodniego, tak aby każde z nich wyróżniało się w komunikacji innym charakterem.

Mapa miast z kampanii Wyjątkowy City Break

W kampanii promowane są Warszawa - miasto różnorodności, Kraków - miasto skarbów, Trójmiasto - złoto Bałtyku, Poznań - miasto pełne nieznanych historii, Wrocław - miasto magii oraz Łódź - miejsce wypełnione industrialnym designem.

Powstałe materiały graficzne oraz teksty reklamowe nawiązują wprost do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych jak i tych z konkurencyjnych krajów.

- Wyjazdy typu city break cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości zagranicznych przyjeżdżających do Polski. Poprzez kampanię „Wyjątkowy City Break” chcemy zaakcentować unikalny charakter każdego z miast, by budować ich obraz wśród turystów i zachęcić obcokrajowców do odkrycia interesujących miejsc w naszym kraju – podkreśla Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania realizowana będzie na rynkach priorytetowych dla POT znajdujących się w Europie, tj. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech, zaś jej emisja będzie trwać ok. dwóch miesiący.

Do góry