Włoscy agenci podróży i dziennikarze poznawali atrakcje Dolnego Śląska
Wrocław i Dolny Śląsk były celem wizyty studyjnej włoskich agentów podróży i dziennikarzy, którą zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Dolnośląską Organizacją Turystyczną. Goście na bieżąco relacjonowali kolejne punkty programu w swoich mediach społecznościowych. Ukazały się już także pierwsze artykuły w mediach branżowych.
Zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Dolnośląską Organizacją Turystyczną podróż studyjna odbyła się od 6 do 10 września. W jej trakcie 10 agentów podróży, touroperatorów oraz dziennikarzy czasopism branżowych poznawało atrakcje Wrocławia i Dolnego Śląska. Inicjatorem study tour był Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie.
Dla gości z Półwyspu Apenińskiego przygotowany został bardzo bogaty program, w którym, poza atrakcjami samego Wrocławia, znalazły się także najciekawsze miejsca i obiekty całego regionu dolnośląskiego. Włosi odwiedzili m.in. Srebrną Górę, byli w kopalni w Złotym Stoku, zwiedzali zamki i pałace (m.in. pałac Marianny Oriańskiej, Zamek Książ i Zamek Grodno), kościół pokoju w Świdnicy, a także wzięli udział w spływie pontonowym w Kotlinie Kłodzkiej czy warsztatach ceramiki w Bolesławcu.
Uczestnicy wyjazdu wrócili z podróży studyjnej z niezwykle pozytywnymi wrażeniami i zamiarem wprowadzenia Polski do swojej oferty oraz zachęcania klientów do wykupowania wycieczek do naszego kraju. Podróż była na bieżąco relacjonowana w mediach społecznościowych uczestników i kanałach EasyMarket Travel Solutions. Pojawiły się już także pierwsze artykuły w jednym z najważniejszych czasopism rynkowych Turismo & Attualita.