Warszawa w belgijskim radiu VivaCité
W audycji zaprezentowano Warszawę, a słuchacze rywalizowali o podróż do polskiej stolicy obejmującej pobyt i przelot. Partnerami projektu były Polskie Linie Lotnicze LOT, które ufundowały bilety lotnicze w Brukseli do Warszawy oraz touroperator Destination Pologne. Udział polskiego touroperatora jest nieprzypadkowy – POT, w ramach wsparcia polskiej branży w trudnym okresie epidemii zaprosił polskie biura do udziału w projekcie i zakupił nagrodę u tego, które zaproponowało najatrakcyjniejszą ofertę.
Touroperator otrzymał dodatkowo promocję na portalach oraz w mediach społecznościowych radia i POT. Podczas audycji prowadzący łączyli się z przedstawicielem Zagranicznego Ośrodka POT w Brukseli. Była to doskonała okazja aby opowiedzieć o polskim przewoźniku oraz o Warszawie i jej walorach turystycznych, w tym o fenomenie różnorodności atrakcji turystycznych po obu brzegach Wisły.
Audycja obudowana była promocją w internetowych mediach radia i POT, a także spotami promocyjnymi na antenie VivaCité. Drugi etap kampanii zaplanowany jest na sierpień, kiedy to podczas audycji La Grande Evasion prezentowany będzie Kraków.