en
en

Wagony kijowskiego metra w barwach polskiej turystyki

Wagony kijowskiego metra w barwach polskiej turystyki

Od początku czerwca do końca lipca w kijowskim metrze można obejrzeć reklamę aktywnego wypoczynku w Polsce.

Ozdobiony wielkoformatowymi zdjęciami pociąg najpopularniejszej, czerwonej linii kijowskiego metra promuje turystykę pieszą, rowerową, wspinaczkę, żeglarstwo, spływy i sporty wodne w Polsce. Tematyka przekazu nawiązuje do współczesnej mody na aktywny wypoczynek, która udziela się mieszkańcom Ukrainy. Polska ma w tej dziedzinie wiele do zaproponowania. Dynamicznie rozwija się między innymi turystyka rowerowa, którą symbolizuje Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo. Atrakcją wakacji są spływy kajakowe. Żeglarstwo, coraz bardziej popularne w Polsce, na Ukrainie ma wciąż opinię rozrywki elitarnej. Stąd turyści ukraińscy wypoczywający w rejonie mazurskich jezior, nie kryją przyjemnego zaskoczenia przystępnymi cenami czarteru łodzi żaglowych.

Oferty letniego wypoczynku w Polsce zyskują na popularności u sąsiadów zza wschodniej granicy. Dobre efekty przynoszą akcje promocyjne kijowskiego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej, któremu stopniowo udaje się przełamać obiegowy stereotyp kojarzący polską ofertę turystyczną przede wszystkim z sezonem zimowym. Dobre skojarzenia kierowane są obecnie na walory miesięcy letnich. Zimowa kampania ośrodka POT z wykorzystaniem reklamy wizualnej w kijowskim metrze, potwierdziła skuteczność dotarcia z informacją do indywidualnych turystów. Obrazowy, efektowny przekaz dociera do wielkiej liczby pasażerów, zachęca do odwiedzenia strony polska.travel, pogłębienia informacji motywujących do podjęcia decyzji o urlopowym wyjeździe do naszym kraju. Biorąc pod uwagę szacunkowe natężenie ruchu w kijowskim metrze, w ciągu dwóch miesięcy kampanii POT, wagonami w barwach polskiej turystyki podróżowało będzie około 5 milionów pasażerów.

Do góry