en
en
Kontakt

W najbliższy weekend płacimy połowę

Przykład Sandomierza, ale również i innych miast, dobrze oddaje logikę ogólnopolskiego przedsięwzięcia. Pierwsza, pilotażowa edycja zorganizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wykazała zainteresowanie klientów usługami turystycznymi po niższych cenach podczas ogólnopolskiego weekendu, a przedstawiciele branży, którzy uczestniczyli w akcji, wyrażali licznie opinię, że w efekcie wspólnie realizowanego przedsięwzięcia marketingowego, wzrosła rozpoznawalność ich obiektu.

Na tym polega istota pomysłu. Skoordynowane działania promocyjne, tego rodzaju jak „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”, podnosi ich skuteczność, przynosi korzyść każdemu organizatorowi turystyki z osobna, ale także ogólnie gospodarce turystycznej. 100% Sandomierza za 50%, czyli weekend za pół ceny – takim hasłem miasto promuje w marcu swoją atrakcyjność turystyczną. Prawidłowość odnosi się też do regionów.

Największa liczba zgłoszeń udziału w ogólnopolskiej akcji wpłynęła od partnerów branżowych z regionów tradycyjnie wiodących pod względem rozwoju rynku usług turystycznych, z Małopolski i Dolnego Śląska, które umacniają swoją markę. Zależy też na tym przedsiębiorcom Pomorza, Śląska i Podkarpacia. O powodzeniu prowadzonej kampanii zachęcającej do przyjazdów jest baza noclegowa. Stąd najliczniej oferty sprzedaży usług po obniżonych cenach zgłaszają hotelarze. Nieco mniej pochodzi od właścicieli lokali gastronomicznych, instytucji kultury i obiektów wartych zwiedzenia. Nietrudno będzie też klientom wybrać coś odpowiedniego z propozycji ośrodków uzdrowiskowych, oraz tych zapewniających warunki odnowy biologicznej, świadczące usługi upiększania fizycznego, jak również podnoszenia kondycji i udziału w zajęciach sportowych i rekreacyjnych.

Dokładne dane ułatwiające wybór miejscowościach, w których warto zaplanować sobie turystyczny weekend 31 marca – 2 kwietnia, dobrze go spędzić płacąc za usługi taniej, można uzyskać na portalu www.polskazobaczwiecej.pl

Do góry